11 ביולי, 2016

השאלון עם רוני גולדברג

רוני גולדברג עזבה קריירה מבטיחה ופתחה בוטיק בגדי יד שנייה לנשים. תמצאו שם גם אווירה טובה ואג'נדה משמחת

רוני גולדברג. אנשים ובגדים בחלום אחד

כשמתחשק לנו משהו שיפתיע גם את ארון הבגדים המשוכלל ביותר – אנחנו עושים סיבוב בחנויות יד שנייה. שם, אנחנו כבר יודעים, נמצא לעצמנו משהו שיש בו הרבה יותר מבד וגזרה. יש לו היסטוריה ואפילו קארמה. בבוטיק הבגדים RONI של רוני גולדברג תמצאו את כל זה פלוס סיפור מעורר השראה על חלומות והדרך להגשמתם. הנה היא עונה על השאלון שלנו. תרשמו הכל.

מה ההתמחות שלך?

אני בעלת בוטיק לבגדי נשים, אוסף ייחודי של בגדי יד שנייה וגם חדשים. אני הכי טובה עם אנשים. משמח אותי לשמח אנשים ובגדים זה משמח, בעיקר נשים. אני אוספת את הפריטים לחנות שלי בקפידה ומקפידה להגיש אותם ללקוחות שלי באופן מעורר תאבון.

מהם מקורות ההשראה שלך?

אני צרכנית של יד שנייה כל חיי. אוהבת למסור ליד שנייה ואוהבת להתחדש ביד שנייה, ההשראה שלי מגיעה מחנויות שאני אוהבת לקנות בהם ומחנויות שפחות נעים לקנות בהם ורציתי ליצור משהו אחר. חלמתי על חנות בניחוח אירופאי ועם הרבה צבעים חזקים.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך?

לפני שנה עזבתי מקום עבודה שאהבתי מאוד, הייתי זקוקה לשינוי. לא ידעתי מה אעשה בעת שעזבתי. אחרי שהתאוששתי מהפרידה הכואבת, תוך כדי שיחה עם חברה שהיא בעלת חנות יד שנייה, החלטתי להעז. שנים אני משתעשעת במחשבה על עסק עצמאי. עכשיו החלטתי שהגיע הגיל שאפשר להתחיל. המשפחה תמכה מאוד. בעלי והילדים חיזקו אותי. החלטתי לשלב בין שתי אהבות שלי – אנשים ואופנה. לקחתי את העניין מאוד ברצינות, הלכתי ללמוד יזמות והקמת עסק ב"מעוף" בת"א, קיבלתי ייעוץ עסקי והתקדמתי משם. שנים שחברות באות אלי לארון כדי שאמצא להן מה ללבוש. את הפוזה הזו, ישובות על קצה המיטה, בין דלת הארון למראה, רציתי להביא לחנות שלי. את האווירה האינטימית הנשית הזו. רציתי שיבואו אלי וירגישו בבית. זה היה החזון שלי. קראתי לחנות בשמי משום שזה מה שאני יודעת לתת – את עצמי. הנשים שמגיעות אלי לחנות מתארחות אצלי בבית, זו התחושה שאני נותנת וזה מה שהן חוות, ממש מסיבת בנות. בנוסף, היה ברור לי שהחנות שלי תהיה אחרת. חנות יד שנייה שונה, בראש ובראשונה זה בוטיק, בעיצוב, בריח, בסחורה, באופן בו מסודרים הפריטים בחנות. רציתי שיכנסו וישאלו: "זה יד שנייה או שזה חדש?" הספק הזה מעיד על זה שהחנות היא אחרת. ייחודית.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה?

אני מאוד מגוונת בטעמי, אוהבת פריטים מיוחדים של מגוון מעצנים ורשתות. יכולה לומר שמעצב שאני ממש מתרגשת מהיצירות שלו הוא DRIES VAN NOTEN, הבדים שהוא בוחר וההדפסים שלו פשוט מעוררי התפעלות. גם ל- ALERTA FERRETI יש יצירות אומנות ממש. אני אוהבת מעצבים ישראלים, בכל יום מגלה דברים חדשים ולומדת מלקוחות, מבגדים שמגיעים אלי. אתמול נחשפתי למעצבת נפלאה בשם DANIELLA GELFER. אני שמחה לארח אצלי בחנות (החנות הפיזית, ברחוב המעגל 2 ברמת-גן), מכירות של מעצבות/ים חדשים, בגדים ונעליים ותכשיטים. אני פתוחה להצעות בנוגע לכל שיתוף פעולה אפשרי.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך?

החנות די חדשה, גם הפיזית וגם במרקט, אם לשפוט עד כה, מה שהולך לי הכי בקלות זה יצירת הקשר עם הלקוחות. לאורך תהליך ההקמה הכל היה מאוד מתוכנן ומסודר והדברים זרמו בסה"כ בקצב משביע רצון.

ומה הכי קשה?

הכי קשה זה כל הזמן לזכור שקודם כל זורעים ואז פתאום נובט וצומח לו הדבר האמיתי. להמשיך לעשות כאילו אין מחר ולא להוריד את הרגל מהגז.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך?

ממליצה לעבוד ברצינות, לא למהר, ללמוד את מה שלא יודעים. קורס "יוזמים עסק" של מעוף עזר לי מאוד לעשות סדר בדברים, לחבר את מה שידעתי ולהבין מה אני לא יודעת.

מה הספר האחרון שקראת?

"סוד הקסם היפני". ממש ספרות מקצועית בתחום שלי.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון?

עשיתי כל-כך הרבה דברים בחיי. לכאן הגעתי מתפקיד של מנהלת משאבי-אנוש בחברת סטרטאפ. שינוי והעזה is my middle name. כרגע לא הייתי רוצה לעשות שום דבר אחר במקום. לאן אנשיך מכאן? השמיים הם הגבול.

לחנות של רוני גולדברג – RONI

הפרטים הקטנים. מהבוטיק של רוני גולדברג

הפרטים הקטנים. מהבוטיק של רוני גולדברג

 

מכנסיים מבוטיק "רוני" של רוני גולדברג

בוטיק אירופאי בצבעים עזים. מהבוטיק של רוני גולדברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה