11 בדצמבר, 2016

השאלון עם שלי אמדור

אם אתם אוהבים את חדר הילדים שלכם מעוצב באופן מקורי וקסום - אתם מאוד מוזמנים להכיר את המעצבת המוכשרת שלי אמדור

אחרי שהחלטנו לארגן את חדר הילדים בבית – התחלנו לחפש דימויים ועיצובים שמתאימים לילדים – אבל גם להורים שלהם. די מהר גילינו ששלי מדור עושה בדיוק את זה, ובכישרון ענק. בחנות המקסימה שלה Shelibelibaby תמצאו תמונות לתלייה פיוטיות, כריות נוי משגעות ועוד כל מיני. הנה היא עונה על השאלון שלנו:

 

מה ההתמחות שלך? עיצוב גרפי ואיור.

מהם מקורות ההשראה שלך? בו ודב התאומים הקטנים שלי.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? עסקתי בעיצוב גרפי מאז ומתמיד, הייתי עצמאית הרבה שנים וברגע שהילדים נולדו כל מה שרציתי זה ליצור בשבילם. הם ההשראה היומיומית שלי, הם הבסיס לכל הציורים שלי והם נותנים לי רעיונות לעיצובים נוספים כל יום.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני מעריכה כל מותג שמשקיע בעיצוב שלו, מצד אחד אני מאוד מתחברת בפן המקצועי שלי ללוגואים  כמו של  NIKE, FEDEX, ו- TOBLERONE ומצד שני ההשראה שלי לציורים מגיעה מספרים כמו Peter Rabbit, Alice's Adventures in Wonderland – בקיצור איורים של פעם שיישארו לתמיד.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? הכי קל לי להמציא כל יום משהו חדש, הילדים כל יום לומדים משהו חדש ומגניב ואני איתם בחוויה.

ומה הכי קשה? בגלל שהעסק שלי מושתת על החיים האמיתיים הוא מאוד מאוד קרוב אליי, כל פעם שקונים מוצר זה כאילו קונים חלק קטן ממני ואני פשוט מודה ומעריכה את זה מאוד אבל זה קשה למכור כשהקרבה גדולה כל כך.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? אני עסק צעיר בעצמי (אמנם אני כבר לא צעירה אבל העסק הזה רק בחיתולים) להתמודד עם כל יום בנפרד נראה לי העצה הכי טובה שיש לי ולא לוותר אף פעם, יש מקום לכולם!

מה הספר האחרון שקראת? למי יש זמן לקרוא:) כבר אמרתי שיש לי תאומים קטנטנים.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? לא יכולה לדמיין את עצמי עושה משהו אחר אבל אם הייתי חייבת אז הייתי בוחרת לצלם, זה חופף עם התחום שלי ואני מאוד נהנית מזה.

בואו לבקר בחנות של שלי אמדור

 

 

לקיר, לרצפה ולאווירה. Shelibelibaby

לקיר, לרצפה ולאווירה. Shelibelibaby

תארזו לנו אחד מכל אחד. Shelibelibaby

תארזו לנו אחד מכל אחד. Shelibelibaby

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה