23 בינואר, 2022

השבט ענד את דברו

לאחר שסיימה קריירה מפוארת בעולם העסקי, התפנתה המעצבת הרב-תחומית ענת לוין לעיסוק שהכי מדגדג לה באצבעות - עיצוב תכשיטי סטייטמנט גדולים, בהשראה אפריקאית-מסורתית ועם נוכחות שאי אפשר להוריד מהם את העיניים והידיים. בואו לתפוס שרשרת חסינות

מה על הפרק? צמידים אפריקאיים וטבעות עבות בשלל סגנונות, בעיצוב ענת לוין

ירים את היד מי שכבר מעכשיו חולם על גיל הפרישה, מתכנן אם לשים רגל ימין על שמאל או להיפך, ואיפה בדיוק לשתות את הקפה הראשון – במרפסת בוילה בטוסקנה או על גג של מלון מריוט-מלדיבז. אז רק שתדעו, שבניגוד לכולנו פה, יש מישהי בקהל שבמקום להרים ידיים – החליטה דווקא לנצל אותן לאפיקים יצירתיים הרבה יותר, ושמבחינתה פנסיה – היא רק הזדמנות לפתוח פרק חדש נוסף בקריירה מפוארת. הקשיבו לסיפור של ענת לוין והרגישו פרזיטים-עצלנים בעוד 3, 2, 1…:

ענת שלמדה תואר ראשון בעיצוב טקסטיל ב"שנקר" (לצד הסטודנט אלבר אלבז ז"ל ממחלקת אופנה, מיינד יו) ובהמשך גם תואר שני בעיצוב רב תחומי – התגלגלה במהלך עשייתה האולטרה-מרשימה בעולם העסקי – לניהול בכיר של שלל רשתות מובילות ובתי אופנה, והביאה עימה תמיד את חוד החנית והחדשנות בתחום העיצוב. בתום לימודיה כבר עבדה כמעצבת – ובהמשך גם כמנכ"לית – "דלתא", מול מותגים בינלאומיים שהמפעל הישראלי מייצר כאן עבורם (כמו "קלווין קליין", "ראלף לורן", "מרקס אנד ספנסר"). משם, עברה לעבוד כסמנ"כלית סחר ושיווק ברשת "גולף" על שלל מותגיה; אחר-כך ובמשך 15 שנים – היתה מנכ"לית "שילב" והצעידה את הרשת אל שיתופי פעולה עם מעצבים צעירים שהכניסו רוח חדשה למותג הוותיק. לפני 3 שנים, לאחר מכירת הרשת, החליטה לתלות את חליפות המינכ"ול, ולהתמקד בתחומים שבאמת עושים לה טוב. כיום (ובמקביל להתנדבותה כיו"ר ארגון "בטרם" וגם כמנטורית לעסקים בפריפריה) היא מקדישה את זמנה בעיקר לעיצוב ופיסול תכשיטים מקוריים, בעלי נוכחות משמעותית; לפחות כמו זו של ענת.

לאורך כל השנים העמוסות, ענת מספרת שתמיד מצאה זמן לייצור – לעצב בטקסטיל, לפסל בקרמיקה, ובעיקר, עד היום, ללמוד ולהעמיק בצורפות. אולם רק כשהיומן והראש סופסוף השתחררו ממחויבויות עסקיות והקורונה יצרה לה זמן פנוי אמיתי – החליטה להתרכז בשכלול תכשיטיה הייחודיים, שנוצרים בהשראת מדינות אקזוטיות וקהילות שבטיות בהן ביקרה לאורך השנים. לאחר ששבה מטיוליה, היתה תמיד נוהגת לפסל תכשיטים גדולים ואוונגרדיים, עם גימורים גסים מכוונים, בעיצוב אינטואיטיבי ואישי מאוד, שיוצא מהבטן והלב. לאחר שיצרה למעלה מ-150 דגמים שונים, ובעידוד התגובות שקיבלה בכל מקום אליו הגיעה – החליטה לפתוח חנות אונליין ומותג על שמה, ולהציע גם לקהל – טבעות מקוריות במגוון מסחרר של סגנונות (טבעות סטייטמנט עבות, או דקיקות ונערמות, טבעות חותם לגבר או שנועדו לענידה על 2 אצבעות במקביל, ועוד); לצד צמידים מעוטרים; טבעות נישואין קלאסיות, תליונים בהשראת אלמנטים מהטבע; סיכות דש רקועות או עגילי ג'יפסי גדולים. כולם נוצרו במקור עבורה ולמידותיה, אך ידברו לכל מי שבליבו אהבה לחומר, לצורות גולמיות, לתכשיטים יוצאי דופן ומאסיביים, שתופסים מיד את העין ומעניקים אמירה מרשימה ומושכת. מהסוג שהופך אתכם למדורת השבט בכל הופעה.

ענת מתחילה תמיד עם שרטוט ידני, ואז ניגשת לפסל בחומר, לרוב בפליז – ממנו עוצבו התכשיטים המסורתיים האפריקאיים – אבל גם בזהב ובכסף, או שילוב בין מתכות המעניק אור וזוהר ייחודי לעיצוב. לעיתים היא משבצת גם אבני בטון או פריט קרמיקה בעיצוב מקורי שלה, והתוצאה – מרפררת לעולמות עתיקים, למסורות קדומות של עבודת יד וחיבור לסגנון אותנטי וגדול מהחיים.

בואו לבחור טבעת, צמיד או שרשרת חסינות שבטית – והפכו מיד לצ'יף הראשי בכל איוונט.

תכשיטים מפוסלים בעבודת יד, של ענת לוין – החל מ-250 ש"ח (לטבעת פליז עבה)
להשיג בחנות האונליין, או באטסי. פרטים ועבודות נוספות באתר הראשי, בפייסבוק ובאינסטגרם

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה