10 באוגוסט, 2010

השטיח מאוהב

אבקת בושם המיועדת לשואב האבק, מפזרת ניחוחות נעימים בכל הבית

לפני כמה שבועות, כששוב נרדמנו מול הטלוויזיה, התעוררנו כשתחושת נימול מעקצצת את ידנו רק כדי לגלות בחרדה שנמלים אשכרה מטפסות לנו על הגוף. אז החלטנו לקחת את עצמנו בידיים, ובמקום להאשים כל הזמן את העוזר הנהדר שלנו, החלטנו לנקות קצת בעצמנו.

אחרי שגרפנו את כל הלכלוך הגדול, הוצאנו את שואב האבק מהארון ונזכרנו באבקת קסמים שנתנה לנו לא מזמן חברה. מדובר באבקה לשואב אבק של חברת Esteban שמפיצה ניחוח בושם בבית תוך כדי פעולת השאיבה (פעולת הניקיון המועדפת עלינו גם ככה). מבחינתנו, מדובר באירוע מחולל ששינה את חיינו – עזבו אתכם מבתולות, מלאכים ופארה פוסט בפיג'מה, גן העדן האמיתי מתחבא בקופסא הקטנה של Esteban. מאז אותו גילוי מרעיש, אנחנו עסוקים בעיקר בבחירת הניחוח שיזכה למלא את ביתנו השאוב: האם זה יהיה "טק & טונקה" – בושם שמורכב ממוסקט, קינמון, ציפורן, אלמוג, פצ'ולי וטונקה שעועית שיחד יוצרים ריח עצי פיקנטי ורך;  האם "לג'נד אוריינט" – בושם  בניחוח אוריינטלי פיקנטי שמורכב משילוב של מנדרין, ציפורן, מוסקט, יסמין, פצ'ולי ואלמוג; או אולי בושם Sous Les Fevilles בניחוח הדרים ירוקים שמורכב מדגשים של קליפת אשכולית, מנדרין, לימון, עלי עגבנייה, רקפת ועץ יבש?
וכך הפכנו את שואב האבק שלנו לגבר ריחני וסקסי, שמסתובב בבית ומפיץ ניחוחות מפתים. אין מה לומר, על כזה תמיד פינטזנו.

אבקת בושם לשואב אבק של אסטבן – 69 ש"ח (150 גר')
להשיג ב-www.naturalshop.co.il, וגם בסניפי L'OCCITANE נבחרים (מרכז שוסטר, רמת אביב ג'; או מרכז מסחרי סביון), ובבתי מרקחת "פארמה תמר" (חבצלת השרון 36, כיכר דה שליט, הרצליה פיתוח; או רוטשילד 105, ראשון לציון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה