07 במרץ, 2012

התופינים של שאנל

בוטיק Sugar Free מזמין אתכם לנשנש עד מחר ממתקים מעוצבים, אקססוריז ותכשיטים מפריז, בלי להעלות גרם סוכר

תוך כדי ריצה מחנות צעצועים אחת לשנייה, בתקווה למצוא הפתעה קטנה (ולא דליקה) למשלוח המנות של הילד – עלו בזיכרוננו כל המשלוחים המבאסים שאי פעם נפלו בחלקנו בפּור. אך עוד לפני שהספקנו למצוא בפייסבוק את גלית מ-ב' 3 ולהסביר לה אחת ולתמיד מה דעתנו על מי שקורא לשקית במבה אדומה ומיני-טוויסט אחד בשם 'משלוח מנות' – נתקלנו ברחוב בחנות מתוקה וצבעונית שפיצתה והשכיחה בבת אחת את הכול.

את בוטיק Sugar Free פתחו לפני ארבעה חודשים שאנל ומרים, בת ואם מקסימות שעלו לכאן היישר מצרפת ולא בידיים ריקות: מכל חנות שהן אוהבות בפריז, ליקטו השתיים מגדנים מתוקים "ללא סוכר" – בגדים, חפצי נוי, אקססוריז, תכשיטים, ועוד – הניחו אותם על מגשי עוגות גבוהים והקימו פטיסרי של עיצוב, המזמין אתכם "לזלול" בכיף, מבלי להיכנס אחרי זה מושפלי מבט לשיעור ספינינג. ב"שוגר פרי" תמצאו סוודרים גדולים בגזרת אוברסייז צרפתית, ג'קטי פוטבול ספורטיביים, סיכות, צמידים ושרשראות, מטריות צבעוניות, כריות בהדפסים יפים, מראות, תיקי קלאץ', ארנקים וקלמרים משמחים, ואפילו מגדלי אייפל קטנים – שיעזרו לכם להרגיש כמו אחרי סיבוב בגאלרי לאפאייט.

אחת לכמה שבועות נוסעות מרים ושאנל לחדש את הקולקציה, כך שתוכלו תמיד לדעת מה חומדות ממש עכשיו קרלה ברוני וחברותיה, בזמן שיטוט במארה. אנחנו ליקטנו סוודר עם ינשופים אדומים וכרית בהדפס ריבת תותים וסוכריות – ורצנו ישר הביתה להכין לעצמנו את משלוח המנות האולטימטיבי. נשאר למישהו צלופן? 

תכשיטים ואביזרי אופנה מפריז – החל מ-5 ש"ח ועד 660 ש"ח (לג'קט עור).
Sugar Free – דיזנגוף 201, תל אביב, טל': 03-5223280,  [email protected]


קפיצה למארה. חנות האקססוריז והעיצוב של Sugar Free

 

משלוח מנות לאנינות. Sugar Free

 

 

ממתקי קוטור. Sugar Free

 

[PSGallery=atlglv4ff1]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה