27 באוקטובר, 2022

ה-וואו נמצא בפרטים הקטנים

זה יכול להיות פסל נדיר במרכז הסלון. או דווקא פסנתר במרפסת. אולי קרניזים ורודים? אמבטיה עגולה מהסרטים? לא משנה מה - כל חלל חייב את השטיק שלו כדי לבלוט, איזה Eye Catcher אחד זכיר שהופך את הבית לשונה מכל פרויקט אחר ברחוב. בואו לראות איך מעצבות מרמלדה הום מכניסות פרט קטן - שעושה הבדל גדול:

#1 פצצת אנרגיה צהובה
עיצוב: יעל עצמון לוי
מהות הפרויקט: בית פרטי במודיעין, עבר שיפוץ מלא והליך של הלבשת בית, תחת קונספט עיצובי אקלקטי, בדגש על כתמי צבע עזים. כך למשל, הספרייה בסלון, המשמשת חיץ בין האגפים, מורכבת מעמודות מדפים המשלימות יחד לכל צבעי הקשת. חזיתות המטבח היפות נצבעו בגווון מנטה מרענן, המשלים לצבעי הקירות בחדרים שונים. חדר השינה המרכזי נצבע בכחול כהה ומרגיע, ובעיקר – דלת הכניסה הייחודית והצהובה, מייצרת אווירה שמחה, אנרגטית, חמה ויוצאת דופן, לכל מי שנכנס. משנה תודעה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 עכבר העיר ועכבר הספריה

עיצוב: מירי דנקנר גרף 
מהות הפרויקט: זוג הורים בשנות ה-50 לחייהם, עם 3 בנות, כלב וחתול – ביקשו ליווי בהליך מעבר דרמתי מבית פרטי ביישוב קהילתי קטן – לדירת גג בלב גבעתיים. אחרי שנים רבות של חיים באזור כפרי בבית צמוד קרקע, ומתוך רצון לשינוי וקרבה לעיר גדולה – הותאמה הדירה לצרכי המשפחה המשתנים, כאשר האושר התרבותי של באי הבית ניכר באהבה לספרים, חפצים, תמונות ויצירות אומנותיות, שקיבלו כעת מקום של כבוד בקיר שכולו מוקדש לספרייה מרכזית, יפהפיה ומרשימה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת


#3 החיים שלנו פלמינגו

עיצוב: JL STYLE
מהות הפרויקט:תמונה אחת של פלמינגו ורוד וססגוני, שדיברה ללבה של בעלת הדירה הצעירה והאמנותית, הציתה את הדימיון והיוותה השראה לקונספט עיצובי שלם, שמאפשר להתפרע על צבעים ומרקמים. החל מחיפוי קירות ודלתות בגווני סומק וזהב, הממשיכים את התמונה, דרך וילונות וקירות ורודים, לצד כורסאות ופאנלים ירוקים, ראש מיטה מקטיפה בגוון לילך, ארון בגדים במסגרת ורודה, טפטים בהדפס טרופי-נועז, חיפוי מטבח ירוק, ועד – חדר אמבטיה ססגוני עם קירות פסיפס אדומים ורצפת פסיפס מוזהבת. כך נולדו חללים יצירתיים, שמחים, מקוריים, עם ניחוח יוקרתי ואווירה שלא תראו באף בית אחר.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת


#4 אוסף הלהיטים

עיצוב: ליאת ניר בלזר
מהות הפרויקט: הציצו לדירת המעצבת עצמה! אחרי סיבובים ומעברים, הגשימה ליאת את חזונה בדירת קבלן רחבה ברמת גן, המותאמת ומציגה לראווה את אוספיה הרבים, את כשרון האוצרות הייחודי, והטעם האקלקטי המרהיב והמקורי, שלא חוזר על עצמו לעולם. כל נישה, מדף, קיר ופינה – מעניקים עוד פרק במעטפת שלמה של סיפור חיים. כל הפריטים והרהיטים הצבעוניים בעלי זכרונות ועבר נוסטלגי, הפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד ממנה, כשהם מקיפים אותה באופטימיות וחיות, משהים את המבט להתעמקות מיוחדת, ומייצרים יחד חלל סיפורי בבית שכיף לצלול לתוכו, ומשדר חמימות, אופי תוסס ואהבה מקיר לקיר. או כמו שליאת אומרת – "אבק לא מנהל אותי, הלב – כן!"
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#5 אריחים משמחים

עיצוב: אדר' אניטה קרטס שחם
מהות הפרויקט: לפעמים דווקא הלקוחות הם אלו שלוקחים את טעם המעצבת למחוזות חדשים וסגנון עיצוב שונה מזה שהיא רגילה אליו. כך, בית מיוחד בכפר מונש בשרון, שעבר שיפוץ בחלל הציבורי, כולל שבירת קירות והוספת עליית גג גדולה – זימן הרבה אפשרויות ופינות בהן ניתן להעז ולעצב רהיטים צבעוניים בנגרות אישית, תחת קונספט תעשייתי-מחוספס. כך עוצבו רהיט כניסה אדום ומקורי, דלתות וחזיתות כפריות לארונות המטבח, ידיות צבעוניות שונות, ספריה בסגנון ראסטיק, ובעיקר – רצפת אריחים מעוטרים היוצרת משטח אחיד וססגוני מקצה לקצה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#6 קל וחומר

עיצוב: מירב אשל
מהות הפרויקט: תכנון דירת גן בת 5 חדרי שינה, ביישוב פסטורלי באזור השרון, החל מבניית לוחות השראה עשירים, מפורטים ומאורגנים שליוו את התהליך והציתו את הדמיון של כל השותפים לדרך. לאחר פירוק והבנה של טעמם האישי, הסגנון, הגוונים המועדפים – אפשר היה להתחיל לעצב את החלומות של בעלי הבית. כך דויקו הבחירות וההחלטות עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר, כולל שמירה על סקאלת צבעי אפור על כל גווניו, עם נגיעות מדודות של שחור, על רקע לבן, נקי ומואר. את החמימות הביתית – מכניסים אלמנטים בעץ טבעי, צמחייה ירוקה והמון עבודות יד של כלי קרמיקה, פסלים ועבודות מקרמה – שיצרה בעלת הבית המוכשרת בעצמה, וקיבלו מקום של כבוד בנישות השונות. כך מייצרים אופי ייחודי לבית שכולו שלכם.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#7 יש לכם חיפוי

עיצוב: בלה בן דבר
מהות הפרויקט: סוויטה בבית פרטי באזור המרכז, עוצבה בסגנון וינטג' מרהיב וייחודי במינו. חיפויי העץ המוארים הפרושים זה לצד זה כפרגוד, מעניקים לחלל חמימות וניחוח של יוקרה קלאסית. פריטי העץ השונים מתכתבים עם רצפת פרקט בדוגמת "פישבון", כמו גם שידות צד, כוננית מגירות גדולה, ארונות חדר הרחצה ועוד. פריטי טקסטיל וחיפוי בד העובר לאורך הקיר, מעניקים רכות ואיזון לגוונים החומים, ובשילוב חפצי אמנות שנבחרו בקפידה – עוצב חדר שינה יוצא דופן, לזוג שכל יום אצלם מרגיש מעתה כמו חופשה אקסקלוסיבית במלון, היישר מהסטים של ג'יימס בונד.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת


#8 מהפנים אל החוץ, ולהיפך

עיצוב: אדר' שירה בן עזרא
מהות הפרויקט: בית פרטי וגדול מימדים בגליל, בן 200 מ"ר (על שטח של 500 מ"ר), תוכנן תחת קונספט אדריכלי יוצא דופן, המתחשב בסביבתו, ודואג להכניס את הנוף הטבעי פנימה. החל מהמבנה העליון המשולב במשרביות גיאומטריות, המאפשרות זרימת אוויר ואור; דרך קירות לבנים טבעיות הנמשכים מהחוץ פנימה; עבור במרפסת ענקית ויפהפיה לאירוח נינוח וחוייתי באוויר הפתוח; כולל חלונות ענק משני צידי הבית, דרכן משתקף נוף מרהיב הסובב ומקיף מכל עבר; וכלה במחיצות מחוררות בכניסה הייחודית, המשולבות בחומת הלבנים, ומעניקות תחושה של פתיחות, שקיפות, אוויר והזמנה טבעית להציץ פנימה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה