24 בינואר, 2011

וורלד קאפ

טרנד הקאפקייקס המתגבר הוא עניין שמשמח אותנו מאוד והפגישה עם I Love Cupcakes בכלל הפכה אותנו למכורים

אף פעם לא הבנו את אלה שאומרים "זה מתוק לי מדי". רבותי, או שלא הכירו לכם את המתוק הנכון, או שזה לא היה בטיימינג המדויק (אחרי שווארמה למשל, נמצא כי אין בעיה לחסל פונדנט, פסק זמן אלפחורס וסברינה). תראו, זה אמת שמלוח ממכר, חמוץ מעורר, ומר ממרמר, אבל מתוק יכול פשוט לעורר קסמים. הנה כך למשל התקצרה אצלנו ישיבת הנהלה של שעתיים לכדי חמש דקות, הודות למשלוח בקופסת פסים צבעונית, שהכילה 6 קאפקייקס משמחים, אולטרה מעוצבים ובעיקר – מתוקים וטעימים. בואו נגיד שמרגע שהונחה החבילה על השולחן הסכמנו על הכל פה אחד, מלאנו את פינו קאפקייקס והתפזרנו לבתים.

על הקופסה ותכולתה אחראית דניאל לוי, שעלתה ארצה מאנגליה ופתחה לפני שנה את חנותה היפה – "I Love Cupcakes" (ספרי לנו על זה, ליידי). דניאל שעבדה בכלל בתחנת טלוויזיה בריטית (תכירי לנו את סוזן בויל!), חיפשה במשך זמן רב רעיונות לתעסוקה חדשה, עד שנזכרה במנהג הקבוע שלה ושל חבריה הלונדונים – לקחת ממאפייה קופסת קאפקייקס ולהביא אותה למסיבות יומולדת, מסיבת רווקות, חתונות או סתם לתה של חמש. בעזרתה של היילי, חברה שהכירה פה באולפן, החלו השתיים לגלגל את הרעיון (על השיש במטבח) והגיעו לראשונה ב-2008 עם מגש קאפקייקס שאפו בעצמן למסיבה אצל חברים. כך החליטו לפתוח אתר למשלוחי קאפקייקס בייתים, שגררו המון תגובות נלהבות, אזכורים בעיתון ואפילו כתבה בניו יורק טיימס.

לאחר שהתפצלו דרכיהן, פתחה דניאל מאפיית קאפקייקס וחנות כיפית ומזמינה בתל אביב, שם היא מציעה בין היתר גם סנדביצ'ים (מלוחימניקים? זה בשבילכם!), סלטים, קינוחים, סדנאות למסיבות ואפילו שירותי קייטרינג לבר-מצוות, בתמיצווש ומה לא. אבל אנחנו פה כמובן בשביל העוגות הקטנות והמעוצבות שדניאל אופה מדי יום מחדש ב-15 טעמים קבועים (שניתן לראות באתר הנפלא שלה), פלוס אחד מתחלף בכל חודש. יש בסיס וציפוי "אוריאו", יש "רד ולווט" קלאסי (עוגת קקאו אדומה עם ציפוי גבינה ווניל מסביב), יש מילוי פרלין שוקולד, יש לימון ופרג, פטל או חלבה והחודש גם וויסקי-קרמל. את כל האושר הזה ניתן לקבל גם בגודל מיני או בגודל עוגה גדולה, בהתאמה אישית (עם כיתובים או לוגו אישי), בסידור קומות כעוגת חתונה אלטרנטיבית, ואפילו בגרסת "Whoopie Pies"- שזה בעצם סנדביץ' מקאפקייק.

וכך, באצילות נפש, לקחנו על עצמנו להפיץ את הבשורה. שימו מים לתה, אנחנו עולים עם מגש.

קאפקייקס מעוצבים – 15-11 ש"ח ליחידה (תלוי בכמות היחידות. גודל בינוני- 9-10 ש"ח, מיני קאפקייקס – 4.5-5 ש"ח). שימו לב: מהיום חברי מועדון מקבלים בחנות 5%-15% הנחה,  מחירי הפי-אוור לאורך כל היום ומתנה ביום ההולדת.
I love Cupcakes, בן יהודה 114, תל אביב, טל': 03-5222243 (עושים משלוחים וקייטרינג, בעלת תעודת כשר-חלבי וכשר-פרווה).

משהו קטן לאחרי הצהריים. קאפקייקס קאווה של iLoveCupcakes (צילום: דן פרץ)

 

 

[PSGallery=4bkm1072tgn]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה