31 במרץ, 2022

וזה שאינו יודע לבחור

סייל פסח MADNESS השתלט על המרקט עם שלל הנחותיו, ועוזר לעשות סדר - בכל מטלות החג. בואו לנעוץ צלחת לכל מארחת, שמלה במודה לכל דודה ואפיקומן לכל אחיין, בהנחות שמתחילות ב-20% ועד שתגידו - דיינו!

מתחילים להילחץ מעכ-שיו! 20%-80% הנחה בכל דוכני המרקט (עד 15.4.22)

אם אנחנו הראשונים שאומרים לידכם מילים מטרגרות כמו "פסח", "מתנות" או "איפה אתם השנה בליל הסדר?" – עמכם הסליחה, כן? אבל אחרי שנתיים שבהן לא ממש חשנו את החג, והדבר היחיד שדאגנו לשריין מהמעדניה היה מארז בדיקות אנטיגן טריות ("מוטי, תפלט לנו את המטוש טוב טוב") – הגיע הזמן לחגוג את פסח כמו שצריך. דהיינו – בלחץ, חרדה והיסטריה – אבל מספיק זמן מראש, כמו שאנחנו הכי אוהבים. בכל זאת, כבר הרבה זמן שלא רבנו למשל על איפה עשינו את החג הקודם (ראש השנה 2018, לך תזכור); או שברנו את הראש מה לקנות לאחיינים (שעדיין אין להם מכל ערכות העידוד לבידוד שפזורות בבית); או מי מסיע ומחזיר את סבתא (השנה לנתב"ג! תבלי בדובאי סבתוש, אלופה שיצאת שלילית. פייר? תמיד היית).

ובכן, למזלנו ולמזל כל מי שטרם הקדים להילחץ, הוקם במרקט קו תמיכה מיוחד, בדמות סייל פסח MADNESS מההגדות, שמסייע להיסגר כבר מעכשיו על כל פינה שהיא, בנושא החג ומטלותיו הבלתי. החל משולחן-עורך-נפתח ועד פמוטים לסנטר-פּיס. משמלה מסתובבת לאחיינית האמצעית ועד הגדה עם הקדשה אישית לשלישית. מצלחת פסח בפרשנות מודרנית ועד סניקרס חדשות לכל דיכפין יחפין. מספר בישול מגרה ועד מצעים רכים. מסבון פנים בעבודת יד (ניקיון פסח זה כולל להוציא שחורים?) ועד אגרטל זכוכית וינטג' נדיר. ממארז שוקולד ויין מקומי לגננות ועד ג'ינס גבוה שהתאפקנו לגביו יותר מדי זמן. בקיצור – אין מחלקה אחת בחייכם שתישאר פה ללא איזה מה-נשתנה, עוד הלילה הזה! כי השנה אנחנו הכי יוצאים מסגר – לחירות (מאמי, איפה זה יוצא מושב חירות? בת דודה שלך מזמינה לחג שני..), ומשיעבוד – לבדיקות ומסיכות – אל תו ואור ירוק להתעטש ליד שולחן החג כמה שבא לכם. הללויה!

קדימה – החלה עונת ציד האפיקומנים (הכי פוקימונים משלנו!), בהנחות חג שמטפסות מ-20% ועד לגובה הפירמידות – 80% ומעלה – על כל מתנה שחשקתם לאהוביכם, לעצמכם, לבית ולחיים. וכמובן – אין כמו ללכת על גיטפקארד לשלל חנויות המרקט , המתנה שהכי קולעת לכל אחד ואחת, בכל סכום שתבחרו – ומשמחת כמו לפחות 4 כוסות. דיינו!

סייל פסח MADNESS – עד 80% הנחה על אלפי מתנות לחג ולחיים (עד 15.4.22)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה