01 ביוני, 2009

ויוה לה דיוה

השרשראות והתליונים של המותג אווה טפנר לרגל מאה שנים לתל אביב, מגלמים את תמצית היופי והחושניות של העיר העברית הראשונה

לאן שלא תפנו, תיתקלו בחגיגות ה-100. מה לא היה לנו? היה לנו שיר המאה וריקוד המאה, דגל המאה וכפכפי המאה. ואנחנו לתומנו חשבנו שחגיגות המאה מציינות, בצניעות, את המאה שכבר מלאה לעיר, ולא מאה שנים של חגיגות בלתי פוסקות שניאלץ לקחת בהן חלק מעתה ועד עולם. ובכל זאת אנחנו מוצאים את עצמנו בעוד אירוע, ובעוד קונצרט, ובעוד תערוכה לכבוד תל אביב בת ה-100, שבתור קשישה חוגגת לא רע בכלל. הלוואי עלינו.

אבל מתוך בליל העניינים הגרנדיוזיים הללו הצלחנו למצוא פרויקט באמת מקסים, שעוסק בעיצוב ובתכשיטים בהשראת הצבעים, הצלילים והריחות של העיר החושנית ביותר במזרח התיכון, ומתיך את כולם יחד לכדי יצירת פאר קטנה שמתמקמת על הצוואר. אור פורבין, מעצבת ובעלת המותג אווה טפנר, נבחרה לאחרונה להיות אחת מ-100 "מעצבי המאה" (בתחרות שנערכה, איך לא, לרגל מאה שנה לתל אביב). פורבין בחרה להציג את מאה שנות האופנה שחלפו על תל אביב כמכלול מרכיבים שיוצרים יחד תכשיט פיסולי. בהשראתו היא יוצאת עכשיו בסדרת תכשיטים ייחודית בשם  "Viva Tel -Aviv", שנוצרה בטכנולוגיה ובעיצוב עכשוויים, תוך שילוב קולאז' מודפס המורכב מדימויים אופנתיים היסטוריים.

אין לנו אלא למחוא כף בהתלהבות לתכשיטים הכל כך תלאביביים הללו, ולהתקשט מיד בתליון המזרקה של אגם, למשל, שמופיעה כשהיא מעוטרת בנרות יומולדת. פעם אחרונה ודי: יומולדת 100 שמח, דיווה תל אביבה. רק אל תבקשי שנרים אותך.

תכשיטים מקולקציית "ויוה תל אביב" – 220-260 ש"ח
להשיג באווה טפנר, מקווה ישראל 26 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל': 077-5002050

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה