23 במאי, 2011

ותודה שהטסתם עולל

ערכת נסיעות של סבונים ושמני תינוקות מוקטנים מבית "בייבי טבע" תשדרג את לוק הנוסע המתמיד של הקטקט שלכם

איזה כיף זה לטוס לחו"ל עם תינוק. לא, באמת: קודם הוא צורח כי ההמראה לוחצת לו באוזניים, אחר כך הוא פולט על הגברת שבמושב הסמוך, מרייר על עגלת הדיוטי פרי, משבש את הקרנת הסרט ולבסוף מחליף חיתול מול "תאמיני לי אני גידלתי חמישה ילדים וזה ממש פשע שאת לא מורחת לו את הטוסיק". ועכשיו לגרסה המתונה יותר: אנחנו מוכנים להישבע שראינו גם תינוקות שמחייכים בעודם טסים אל מעבר לאוקיינוס, ישנים לאורך כל הטיסה בעריסה מיוחדת, עושים חנדלעך לכל הנוסעים ואפילו מוחאים כפיים באושר אחרי הנחיתה ומשחררים "בראבו!" לכיוון הקוקפיט. לא מאמינים? אנחנו מחזיקים בעדויות מצולמות. מה חבל שהתינוק כבר תיכוניסט. מצד שני, בטח יש עוד אחד כזה, איפה שהוא.

דבר אחד בטוח: אם אתם מתכננים לצאת בקרוב לחו"ל עם תינוק, אל תעשו את הטעות שעשו קודמיכם (נחשו מי), שעדיין מקרצפים את שאריות הסבון הנוזלי מתחתית המזוודה. במקום להתחכם ולסחוב מהארץ שני ליטר סבון תכלכל כי "זה הריח שהפשושי שלנו רגיל אליו", התכבדו ופנקו אותו בערכת הנסיעות הטבעית והחכמה מבית "בייבי טבע", הכוללת ארבעה מוצרים טבעיים, על בסיס שמנים צמחיים, בתוספת שמנים אתריים המתאימים לעורם העדין של תינוקות. כל מוצרי הערכה – שמן אמבט, שמן עיסוי, סבון רחצה טבעי ושמפו עדין – מתאימים לתינוקות מיום היוולדם ואינם מכילים כימיקלים, חומרים משמרים, SLS וחומרי ריח. הם עדינים, נעימים, ניחוחיים ובעיקר קומפקטיים, מה שמאפשר להשתמש בהם בנוחות ובהתפנקות בכל חדר מלון בעולם, ולהשאיר אותם מאחור כשהם מתרוקנים. כי אם אתם מעוניינים לגדל בביתכם את הנוסע המתמיד, ולהקנות לו הרגלים של איש העולם הגדול – כדאי שתתחילו בקטן.

ערכת טיפוח לתינוק – 119  ש"ח
להשיג ברשת "בייבי טבע" (דיזנגוף 231, תל אביב; חורב 6, אחוזה, חיפה; קניון שרונים, הוד השרון) ובאתר האינטרנט (הזמנות ומשלוחים לכל הארץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה