17 ביולי, 2008

זאת בדיוק הנקודה

אם כבר ללכת לאיבוד בדרום, עשו לעצמכם טובה והכניסו לג'יפיאס את "נקודה בכפר", המקום בו הולי הובי מפרקת משכורת לפני כל פיקניק. נקודת חובה

לפעמים, הליכה לאיבוד היא אופציה לא רעה בכלל. במיוחד אם הולכים לאיבוד תוך כדי נסיעה ברכב ממוזג, משייטים ללא GPS בין ישובים כפריים פסטורליים וממש לא לחוצים למצוא את הדרך שאבדה. ואם, במקרה, מגיחה מתוך כל הירוק הזה גם חנות שווה שלא פגשנו כמותה בתל אביב – אזי כל ההתברברות הזאת היתה, כנראה, מהלך קארמטי מחוכם שתוכנן מראש על ידי כוחות גדולים מאיתנו.

אז הלכנו לאיבוד בין ישובי גדרות שמדרום לרחובות. ופתאום פגשנו את "נקודה בכפר" – חנות העיצוב של תמי שמעוני, שלמדה ועסקה בעיצוב פנים, עיצוב אופנה, צורפות וניפוח זכוכית לפני שהפכה ליבואנית הבלעדית של מותגי העיצוב הנחשקים מדנמרק, "גרינגייט" ו"דוקטור האוס". כשנכנסים ל"נקודה בכפר" מתפלאים איך זה שהמוכרת איננה הולי הובי בכבודה ובעצמה. הכל כל כך כפרי, פסטורלי, עדין, מקסים ונחשק, עד שמתחשק לצאת מיד לפיקניק רומנטי עם סלסלת קש, שמלת נקודות, כמה קופסאות אחסון מעוטרות בפרחים, שמיכת טלאים מפנקת וסכו"ם תואם. כל היופי המפתיע הזה שסביבנו בילבל עלינו את דעתנו, ובגלל שממילא לא תיכננו לצאת לשופינג אלא רק ניסינו לחזור הביתה, הסתפקנו ברכישה צנועה של גליל נייר עטיפה מקסים שסחט מחמאות מכל מי שהראינו לו, וונסענו משם – רק כדי להצטער אחר כך על שלא הכנסנו חצי מהחנות לבגאז'. אחרי הכל, בואו נהיה ריאליים: מתי שוב נמצא את עצמנו ככה, באמצע היום, במושב קסום ששמו יזכיר לנו תמיד את עשרת הפריטים המעוצבים שאנחנו חייבים, פשוט חייבים, לקחת איתנו הביתה?

החנות "נקודה בכפר" – הגפן 26, מושב עשרת, טל': 08-8680282
www.greengate.dk, www.housedoctor.dk

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה