29 באוקטובר, 2009

זהירות, מתח גבוה

ספא TIMEOUT שבכפר המכביה מציע טיפול באבנים קרות וחמות, להפגת המתח והעלאת תחושת החמימות הפנימית. קנו לעצמיכם כמתנה וצאו כמו חדשים

"זה הטיפול הכי טוב שהייתי בו בחיים", היא אמרה, ואין להקל בכך ראש, בעיקר כשנלקחות בחשבון רמות המתח הגבוהות שהייתה שרויה בהן לאחרונה. היא גם סיפרה שנכנסה לספא (TIME OUT) של מלון הסוויטות (כפר המכביה) והרגישה שהיא בחו"ל, למרות שעיניה הבוחנות והקפדניות איתרו גם כמה נקודות טעונות שיפור, עליהן דיווחה בפירוט להנהלה לפני שעזבה, כי כזאת היא – יסודית ואיכפתית בכל מה שהיא עושה (מה הפלא שהיא כל כך תפוסה?). אחר כך הפקירה את גופה בידיו של מטפל מקצועי ורב טאקט, שהקפיד לצאת מהחדר למשך דקות ארוכות כדי לאפשר לה להתארגן בנחת ולהישאר לבושה בתחתונים מתחת לסדין. במשך כל הטיפול נשארה מכוסה והרגישה בטוחה, ולאורך שעה ורבע אפשרה למטפל לגרש ממנה את כל המתח בטיפול תרמו-תראפי מיוחד, שמשלב אבנים קרות וחמות.

הסבירו לה שהשימוש בטמפרטורות קיצוניות ובמעברים ביניהם מעודד את זרימת הדם, מגביר את חילוף החומרים, מגמיש את השרירים ומרגיע את הנפש, ומכיוון שהיא רגישה במיוחד לקור ביקשה לוותר על האבנים הקרות. מהחמות היא זוכרת בעיקר תחושה נעימה מאד מאד. אחר הצהריים פגשה שכנה שאמרה לה "מה עשית? את נראית זוהרת!" – אירוע מרגש ונדיר לכל הדעות. זה לא היה בילוי רומנטי, והיא לא מתארת את החוויה במילים רוחניות גבוהות ומתפנקות. מבחינתה, זה היה טיפול ממוקד ויעיל במיוחד במצב חירום של "על הקצה", ולכן התאימה לה אווירת העסקים הנעימה שמשדר המקום. בלי שושני מים ופצ'ולי, בלי פכפוכי מים ונעימות של חליל פאן, אבל עם חדר כושר, ג'קוזי, סאונה וחדרי טיפולים ואיש אחד שיודע היטב את מלאכתו. זה בדיוק מה שהיה נחוץ לה כדי לצאת חדשה.

טיפול באבנים קרות וחמות – 380 ש"ח
לפרטים נוספים – ספא TIME OUT, כפר המכביה, טל': 03-6715801

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה