24 במאי, 2011

זה טוב, זה בושם

בושם חדש מבית רבקה זהר, כן, כן, הזמרת האגדית, פותח לנו את היום עם הרגשה של חופשה בכפר

תמיד רצינו שתהיה לנו בבניין שכנוּת טובה עם כל הדיירים, ממש כמו שהלך פה פעם, באווירת "השארנו את הדלת פתוחה". ואם אי אפשר עם כל הבניין, אז נסתפק בשכנה אחת בדלת ממול, שתהיה זמינה לנו לסידורים וטובות קלות, יו נואו – שתשקה קקטוסים ותאסוף ת'דואר כשאנחנו בחו"ל, תתן גליל נייר טואלט ואת העיתון בלי לעשות פרצופים ותשמור על הילדים והכלב בסופי שבוע. ככה בקטנה. ממש כמו החיבור הנדיר שהוליד לבסוף בושם חדש – בין השכנות סמדר הדרו ורבקה זהר. כן, כן, רבקה-מה-אברך-לו-זהר. אתם קוראים נכון.

סמדר, יזמית המתגוררת ליד ביתה של רבקה ביפו, מספרת כי מדי פעם היתה מבקשת ממנה רבקה לייבש אצלה את הכביסה שלה. בעלה של סמדר נכנס יום אחד הביתה ולא הצליח לפענח מה מקור הריח המשכר שמילא את כל החדרים. לאחר בירור קצר, סיפרה רבקה כי ריח הבושם הייחודי שלה, שנרקח במיוחד עבורה במעבדה באנגליה, עובר לבגדים ומורגש באוויר יותר מכל מרכך כביסה, והעניקה לסמדר דוגמית בבקבוק קטן. בכל פעם שהשתמשה בו, זכתה סמדר לתגובות נלהבות והסנפות ארוכות מחברים ועוברי אורח זרים, עד שהחליטה לבקש מרבקה לשווק אותו לקהל באופן רשמי.

הבושם, שזכה לשם האלגנטי Atura ("עטורה"), ולמיתוג עדין ויפה שעיצבה נורית קוניאק, מציע ריח מסק לבן וטהור, בעל תווים מובהקים של שקד טרי וציפורן, וגם תמציות טבעיות של לבונה, ורד בולגרי וסיגליות בריכוז גבוה (של 78%). שזה בעצם אומר כי הבושם אינו מתפוגג לאורך היום, וכי טיפה אחת ממנו תותיר אחריכם שובל של ריח נעים. את תמצית הבושם כאמור רוקחים עבור רבקה וסמדר באנגליה, בחברה המתמחה בהרכבת בשמים לפי התאמה אישית מדוייקת ומוקפדת. קניית הבקבוקים והטבעת עיטור הזהב עליהם נעשית בצרפת, ואילו הייצור, הביקבוק והפיקוק – נעשה כאן בישראל, ונמכר רק בחנויות בוטיק ועיצוב נבחרות.

התזנו קלות פה ושם, הרגשנו נקיים כמו אחרי אמבטיית קצף ושמנים, שמנו ביוטיוב את "הדרך היורדת אל הכפר" ושרנו בקולי קולות. עד שהשכנה מלמטה דפקה כמובן וביקשה שנפסיק.

עכשיו זה מתבקש.
הבושם Atura מאת רבקה זהר – 299 ש"ח (ל-50 מ"ל)


לרכישה מידית ונוחה בואו לכאן

להשיג ב-"גבריאל" (שבזי 13, נווה צדק, תל אביב טל': 03-5103882), DETAILS (בזל 36, תל אביב, טל': 03-5443723) "דרך היופי" (שינקין 36, תל אביב, טל': 03-6206819), "אלונה בר יונה" (יהודה מרגוזה 10, שוק הפשפשים, יפו, טל': 03-6817875) ובשאר החנויות המופיעות באתר

2 thoughts on “זה טוב, זה בושם

  1. אלון גורן הגיב:

    הי, האם עדיין אפשר לקנות בושם אתורה?

  2. אלון גורן הגיב:

    כן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה