25 באפריל, 2010

זיכרון לטווח ארוך

אם חשקה נפשכם במזכרת מתל אביב אבל מאסתם בגלויות השחוקות של כיכר דיזנגוף הנמוכה - made in TLV, חנות הקונספט התל אביבית, היא ללא ספק המקום שיחזיר לכם את האמון בסוביניר

אם עד היום נאלצתם להשיב לדודה מאמריקה, בתמורה לחולצות I LOVE NY השוות שהיא שולחת לכם – מזכרות כמו גמלי עץ מפוסלים, בקבוקי שכבות חול קטנטנים או רימון (הפרי או הנשק), אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם. החנות "made in TLV" שבמתחם "התחנה" שבדרום תל אביב, מציעה היצע סובינירים מגוון ומפתיע שיגרום לכל תל אביבי הלום רעש ואבק ונטול חניה – להתאהב בעירו מחדש.

שיתוף פעולה פורה בין השחקן והעיתונאי יובל אברמוביץ', מפיקת הטלוויזיה דפנה דננברג והצלם זיו קורן – יצר חנות שכולה שיר הלל לקלמנטינה הגדולה שלנו, המכילה בין השאר כוסות ומחברות תחת לייבל החנות, חולצות של מעצבים מקומיים, מקבץ סרטים וספרים תל אביביים, תכשיטים שנוצרו בהשראת המרצפות המצויירות הקלאסיות, ובעיקר – מאגר צילומים מרהיב ומפרגן לעיר, כפי שנתפסה בעדשתו המיומנת של קורן, ועוד ועוד.

אנחנו למשל התבייתנו על שתי מזכרות בניחוח באוהאוס (המילה שהפכה את כולנו לתלמידי שנה א' בארכיטקטורה אירופאית): מדבקת קיר בשחור לבן המציגה את מגדל שלום מאיר, שבשבילנו תמיד יישאר הגבוה מכולם, וכרטיסי ברכה מהממים ובהם גזירי תלת-מימד של בנייני העיר, שהפכו אותה ללבנה ומשומרת יותר מאי פעם.

ולסיום, כמה רעיונות שעלו לנו תוך כדי תנועה: פאזל בצורת דו"ח חנייה (בלתי-מוצדק), מארז מהודר ובו מפירות עירנו – פיקוסים, פיקוסים ועוד קצת פיקוסים ואולי מודל מוקטן של מיניבוס קו חמש עם (בקושי) מקום אחד פנוי בשורה האחורית המרווחת.

כרטיסי ברכה תלת מימדיים באוהאוס – 40 ש"ח, מדבקות קיר – 180-230 ש"ח
להשיג ב-
made in TLV, מתחם "התחנה", תל אביב, טל': 03-5104333

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה