30 ביולי, 2012

זמן המזגן

חיפוש אחר מזגן הוביל אותנו את היישר לזרועותיה המנחמות של לקר בייקרי. לא מגיע לנו כל הטוב הזה

בשבוע שעבר, באחד הערבים הלחים והקשים ביותר שבו, מצאנו את עצמנו בארלוזורוב פינת שלמה המלך, בעיצומה של דכדכת קיץ מטרידה במיוחד. היה לנו חם (וזה אנדרסטייטמנט) והיינו עצבניים, ולא נראה באופק שום דבר שיכול היה להרים את היום הזה מהמדרכה הלוהטת שעליה רבץ. לפתע הרמנו מבט וראינו שאנחנו ניצבים בפתחה של קונדיטוריה מיניאטורית (או בקיצור: מיניאטוריה) שנראתה כאילו יצאה מספר אגדות (או מסרט ניו יורקי). נכנסנו פנימה, התייבשנו כמה דקות במזגן האימתני, והבטנו מסביב. מבולבלים מעט ממגוון העוגות והעוגיות המפתות, נתקלנו במגש הטעימות שניצב על הדלפק, ובלי בושה גרפנו מתוכו כך וכך דוגמיות. כל מה שניסינו היה טעים בטירוף, ולכן ביקשנו לארוז לנו שני ריבועי בראוניז-גבינה, ויצאנו לדרכנו מאוששים.

בערב, בסלון הצונן שלנו (אחרי חמש מותר להדליק, לא?) הוצאנו מהמקרר את השקית, הכנו פעמיים קפה קר ונעצנו שיניים באחד המאפים היותר מפנקים, עשירים, נימוחים, שוקולדיים וגבינתיים (בעת ובעונה אחת) שטעמנו לאחרונה. שולי, שהקימה את "לקר" יחד עם בן זוגה, דודי, סיפרה לנו שלמדה אפייה בגרמניה, וש-"לקר" משתפת פעולה עם קפה "הילינקה" הסמוך אליה וגם עם "קרסט" ו"טאטי", מה שאומר שכל מה שתמצאו שם יעשה לכם נעים וטעים בחך. בימים קשים אלה של קיץ אכזרי במיוחד, זאת נחמה שאנחנו ממליצים עליה בפה מלא.

בראוניז שוקולד גבינה – 12 ש"ח ליחידה, לחמים – 17-25 ש"ח (מקמח מחמצת ללא שמרים, לחם קינואה ובורגול, לחם רוקפור ואגוזים, לחם שיפון זיתים), עוגיות – 19-35 ש"ח (יש עוגיות ללא תוספת סוכר, ללא קמח, עוגיות טחינה, עוגיות לינזר, עוגיות שוקלד קרמל וקוקוס), מאפינס שוקלד בננה (כל בוקר) – 10 ש"ח, עוגות – 69-100 ש"ח (גבינה שוקולד, פאי לימון, טארט פירות, טארט שוקלד, גבינה פרורים ועוד), ריבות תוצרת בית, ממרחים ועוד.
להשיג ב-"לקר" בייקרי, ארלוזורוב 76, תל אביב, טל': 03-5221189, סמוך לקפה הילינקה. ראשון-רביעי 07:00-20:00, חמישי עד 21:00, שישי עד 16:00.

 

 

גם פחמימות, גם מזגן. יותר מזה? Lecker בייקרי

 

 

 

שם אפשר לעמוד ולהריח שוקולד. Lecker

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה