22 באוקטובר, 2012

ז'קט, בושם וחטיף בקטע סתווי בערך

לכבוד הסתיו, העונה הכי לא אמינה - קבלו במחיאות כפיים חרישיות את הז'קט, החטיף והבושם שילוו אתכם כל הדרך אל החורף

אחרי שכבר כולם בישרו באופן רישמי על בואו של הסתיו (שעוד לא התחיל וכבר נגמר), ואחרי שכבר כולם הספידו את הקיץ (בטרם עת, כמובן) – הגיע גם זמננו להכין אייטם נוגה, ענוג ומעט פיוטי על הסתיו. לפניכם קיט של שלושה פריטים סתוויים שאהבנו מאד ורצינו שתדעו. מתחילים וגומרים כאן.

#1
מה – בושם נוסף מסדרת "אדיקט" של דיור,Dior Addict Eau Sensuelle הסגלגל, שמציע ריח פרחוני נעים ועדין ביותר המשלב יסמין, ורדים ומוסק לבן.
כמה ומאיפה – 300-419 ש"ח (תלוי בגודל), ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
מה סתווי בו – נניח שמאז ספטמבר השותפה שלכם לקיוביקל התחילה להביא למשרד מרקים מעט מצחינים שמכינה לה חמותה. נגיד. אז זה הזמן להסניף את הבושם הנעים נעים הזה מאחורי המדפסת וליהנות מניחוח אלגנטי, לא מתוק מדי ולא משתלט, שמתאים באמת לכל אחת. בדקנו. התיזו חופשי.

#2
מה – ג'קט-סווטשירט יוניסקסי מדליק מקטיפה, עם רוכסן, בהדפס מעוינים בגווני חום, כתום, לבן ושחור, ובאווירת נוסטלגיה סבנטיזית (One Size שמתאים למידות S-L).
כמה ומאיפה – 140 ש"ח (במקום 350 ש"ח) מהחנות של המעצבת שרון בועז.
מה סתווי בו – עם בוא נובמבר מגיעה גם שעתו היפה של הקרדיגן (או ג'קט רוח, אם אתם אירופאים), שיעטוף אתכם בלי להכביד ויכניס אתכם לאט לאט למוד של חורף. ואם הג'קט גם עשוי מקטיפה נעימה ומחממת, גם מתאים את עצמו לכל אחד וגם מחזיר עודף מ-150 – תהיו בטוחים שמדובר בשיחוק סתווי לכל דבר.

#3
מה – חטיף במבה במילוי קרם חלבה, של אסם.
כמה ומאיפה – החל מ-4.50 (ל-60 גר'), בכל רשתות השיווק והקיוסקים.
מה סתווי בו – מה לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה