24 בנובמבר, 2011

חבילת חורף

ארבעה דברים שכדאי להחזיק בהישג יד – כשלא רוצים לצאת מהפוך

מצד אחד – התפללנו כל הקיץ מתחת למזגן שיגיע כבר החורף. מצד שני – עכשיו כשהוא באמת סוף סוף פה – אנחנו מרגישים די תקועים איתו, אם לומר את האמת. בדיוק בגלל זה החלטנו להכין לעצמנו חבילת חורף מושלמת: שתלנו נענע לתה באדנית, קנינו כירבולית ענקית, התמקמנו מול התכנית הכי נוסטלגית שיכלנו למצוא על המסך, וכך הלאה. אנחנו מתחילים כאן עם הפריט החורפי הראשון בחבילה- האתר הרשמי והקרדיגני של האמן המועדף עלינו לעונה – Beck. כל שאר המרכיבים (עם הוראות הכנה מדויקות) מחכים לכם בהמשך. אתם מוזמנים להרכיב לכם חבילה כזו בדיוק,  ובכל מקרה – שיהיה חורף טוב. והראשון שיוצא מהכירבולית – נא לחזור עם קרמבו מוקה.

#1
האתר של Beck
ובתכלס – פסקול שהולך בול עם מצב הרוח הזיפתי שמתחולל בחוץ (וגם בפנים)
איך משיגיםלוחצים כאן ומפשפשים בסטים הפזורים באתר, כולם בחתימת Beck
הערות כלשהן – את האתר המכוסה תמיד בקרדיגן (שמתחלף עם כל רפרוש) גילינו בזכות חברה. בק (האנסן) מעלה בכל כמה ימים פוסט חדש, שמתאים תמיד לאחד המדורים באתר: או הקלטות מחודשות שלו לאלבומים קלאסיים של לאונרד כהן, וולווט אנדרגראונד ואחרים (חפשו תחת Record Club); או סטים שבק מרכיב משירים אליהם הוא מקשיב כרגע (כמו זה המוקדש לשרלוט וסרז' גינצבורג); או קליפים חדשים וסרטונים קצרים בכיכובו; או מילים לשיריו והסיפורים שמאחוריהם (כמו אלה שחיבר לסדרה "דם אמיתי" או לסאטרדיי נייט לייב); אבל הכי כיף? המדור Irrelevant Topics – שיחות חמודות שהקליט עם יוצרים, מוזיקאים, קולנוענים ואישים כמו טום וייטס או וויל פארל. מעבר לכל זה, יש גם חנות לרכישת מרצ'נדייזינג שווים כמו תיקים, חולצות, איורים ואלבומים חדשים שיצר. בקיצור – לחצו על כל פליי שתמצאו שם, או שימרו בפייבוריטס –  ותראו איך פתאום לא מתחשק לכם שהחורף ייגמר.

 

#2

 

כאן מתכרבלים בכיף. שמיכות טלוויזיה מצמר, כותנה, או פשתן ב-Blue Bandana

 

הכירבוליות הסרוגות של Blue Bandana (החל מ-310 ש"ח)
בתכלס – כוך מוגן ויפהפה שלא יימאס לכם להתחבא בו, גם אם תרהטו מחדש את כל הסלון
איך משיגים – בסניפי הרשת (כיכר המדינה, תל אביב, טל': 03-6021686; הרצליה פיתוח, טל': 09-9555520)
הערות כלשהן – המתנה הכי יפה שקיבלנו לחתונה (חוץ מהשרשרת של סבתא והצ'ק של סבא) היתה כירבולית 100% כותנה של "בלו-בנדנה" ושתי כריות תואמות. אבל עכשיו, כשנכנסה לחנויות קולקציה חדשה של שמיכות טלוויזיה מכותנה ופשתן, וגם צבעים נוספים לקו השמיכות מצמר מרינו – נולד לנו חשק להתחתן מחדש.

 

#3

 

נענע10. האדנית שלנו לחורף הקרוב

תה נענע באדנית (החל מ-8 ש"ח לעציץ)
בתכלס – ריח טוב ורענן בכל הבית, ואספקת תה טרי בכל שעות היום
איך משיגים – בכל משתלה שמכבדת את עצמה
הערות כלשהן – מהיום, אנחנו לא צריכים את הירקן או בית הקפה הרעוע שמתחת לבית, בשביל לשתות את הספציאליטה של המקום – "מים חמים עם נענע". הרעלת תה עד סוף החורף? חכו לזה.

 

 

#4

 

מחכים לפרק עם הפאה של קימברלי. "מלרוז פלייס" המקורית

 

מלרוז פלייס – המקורית (חינם למנויי HOT)
בתכלס – הדהוד נוסטלגי מכל ערבי החורף הכי כיפים שאי פעם היו לנו
איך משיגים – נכנסים ל-VOD (או מזמינים את עצמכם לחבר מנוי HOT)
הערות כלשהן – לכל אחד יש את סדרת הגילטי-פלז'ר שלו, ובשבילנו (לפחות עד שישדרו את 'חשיפה לצפון' או 'בובה פראית') מאז שהעלו את כל "מלרוז פלייס", הסדרה הקלאסית מהמיד-ניינטיז ל-VOD– אנחנו מוצאים את עצמנו מהופנטים מחדש למופרעיות של קימברלי, לבגידות של מייקל, ובעיקר לחליפות החצאית הקצרות של הת'ר לוקליר. זהירות ג'יין, סידני מאחורייך!

>>> עוד הצעות מה להכניס לחבילה – יתקבלו בשמחה כאן למטה. תבלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה