29 באפריל, 2015

חוט השני

שני צימרמן, מעצבת שמלות וחליפות בתפירה אישית וברמת חייטות על, מציעה גם בקו הקז'ואל שלה אאוטפיטים שהיינו מתים להיתפס איתם על איזה שטיח אדום. ערוץ E, אנחנו מוכנים לקלוז אפ

לא מזמן שאלה אותנו חברה מה אנחנו עושים כשיש לנו ערב לבד בבית (חלום שלנו!). בלי בושה הסגרנו את האמת: פותחים כיפלי ברביקיו ובוהים בערוץ האופנה. מהחומרים האהובים עלינו, שגורמים לנו להצטער שאין בבית שטיח אדום אחד לצעוד עליו. לקראת היום בו נוזמן סופסוף לאיזה טקס חגיגי (מתי מחלקים תעודות בגן "האפרוחים השובבים"?), לפחות הכנו תשובה לשאלה הכי חשובה – את מי אנחנו לובשים:

מאז שסיימה תואר בהצטיינות במח' עיצוב אופנה ב"שנקר", פלוס שנת לימודים ב-London College of Fashion באנגליה, הספיקה מעצבת האופנה שני צימרמן להציג את קולקציות הבגדים הייחודיים והמוקפדים שלה בשבועות האופנה בברלין וגם בתל אביב – כחלק מנבחרת המעצבים הצעירים שסומנו ע"י השופטים כ-הדבר הבא (חבר'ה, קלעתם בול). תוך כדי, וכבר 6 שנים שהיא מפעילה סטודיו תחת שמה ומציעה בגדים בתפירה אישית, עם נטייה לשמלות ערב (ויש גם לכלות, תירגעו) אבל לא רק. קו ה-Ready to Wear המרהיב שלה, שמגיע עד לארונות הכי מפורסמים (כמו של נטע גרטי, אנה ארונוב, ליאת הרלב, רונה לי שמעון, מרינה מקסימיליאן בלומין ועוד), ומורכב תמיד מהבדים והחומרים הכי יוצאי דופן. כמו חולצה קצרה שעוצבה ממפת תחרה, חליפה מפלסטיק קשיח, קווילטים עבים, אאוטפיטים בשני חלקים מגובלנים או ז'קארדים שנועדו במקור לריפוד, ואפילו טפט שקוף שהצליחה להפוך ללביש וללא אף תפר. על כל פריט נעשית עבודת יד מדויקת ברמת הוט קוטור, והלקוחות מוזמנות בתיאום מראש לבחור להן מתוך ספריית הבדים והרקמות המגוונת – איך הן רוצות את הצימרמן שלהן.

מכל השמלות והחצאיות המטריפות שיצרה לכבוד הקיץ, שמנו עין דווקא על קפוצ'ון מבד בטקסטורה תלת מימדית, עם גדילים מעוטרי זהב, ששני הרכיבה ממנו גם תיק מסע-ספורטיבי תואם ומגניב (סטלה מקרתני, לא צריך טובות). זהו, לפחות על הראן-וואי במכון, אנחנו בטוח 5 דרקונים.

קולקציית קיץ של שני צימרמן – החל מ-600 ש"ח (לחצאית, טופ או תיק) ועד 10,000 ש"ח (לשמלות כלה)
להשיג בתיאום מראש בסטודיו – בן אביגדור 18, קומה 3, תל אביב, טל': 077-2030748

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה