17 ביוני, 2009

חולצה בשלום

השנה, במקום חמסה והחדש של שלמה ארצי, שילחו ליורד המחמד שלכם בחו"ל את אחת החולצות המעוצבות של ISRAEL VINTAGE, גולדה של מתנה

בזמן האחרון, יחד עם האינפלציה הכללית, מתקיימת אינפלציה גם בשפה שלנו: אנחנו מוקפים מילים שנעשה בהן שימוש יתר, כמו "הזוי", "וואלה", "אחי" והמשומשת מכולן – "מחמד". כבר שמענו על דתי מחמד, ערבי מחמד, הומו מחמד, סטרייט מחמד ואפילו קרבי מחמד. לכן, סלחו לנו מראש על השימוש במילה החבוטה הזאת לצורך תיאורו של הדנידין הפרטי של כל אחד מאיתנו, הלא הוא יורד המחמד.

יורד המחמד שלכם (ויש לכם יותר מאחד, בטוח) מתגורר בנוחות באחת מבירות אירופה, או עסוק בהתעשרות בארצות הברית. הוא מקבל מכם עדכונים חמים ורכילות שוטפת, סרטים ב-DVD וספרים שהם חובה, מבקש שתשלחו לו את הדיסק החדש של אהוד או ארקדי, ובכלל לא נראה לו מוזר שאחרי כל כך הרבה שנים בגלות הוא עדיין קורא להם בשם הפרטי.

כשיש לו יומולדת אתם תוהים מה לשלוח לו השנה, כדי להזכיר לו את הבית ולצבוט לו קצת את הלב. נסו את הטישרטים של ISRAEL VINTAGE – אתר של חולצות רכות ואיכותיות שעליהן מתנוססים עיצובים ישראליים עדכניים במיוחד. תמצאו שם, בין היתר, עיצובים של להב הלוי, קרן שפירא, אילה טל, שלי גולדשטיין ואריק בר. תוכלו לבחור אם לצ'פר את יורד המחמד שלכם בחולצה מתוצרת הארץ עם הדפס של קינג ג'ורג' פינת אלנבי ( מפגש פסגה היסטורי בין שני האישים שרגילים להיפגש ברחוב), בחולצת "NO FUCKING PARKING", בחולצה עם תמרור של גמל או בגירסת הקומיקס של ציפי לבני. העיקר שלא תשכחו למסור לו MAZAL TOV מכל הלב, גם מאיתנו.

טישירט – 59-69 ש"ח
לפרטים נוספים – www.israelvintage.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה