05 בספטמבר, 2011

חולצה דליקטס

בחנות של MAL-Delicatessen מצאנו אווירה טובה וושותפות חדשה, ואפילו מדים לצעידת המחאה הבאה

הפעם האחרונה שביקשנו ממוכרת בחנות בגדים "אפשר לראות את זה במידה שלנו?" הסתיימה בתחושת עלבון, דמעות, דיכאון וצו הרחקה מאגף המעדנים בסופר. וזה עוד רק המוכרת. איכשהו, כל אחד שיוצא לשופינג בטוח שהוא לפחות מידה אחת פחות ממה שהוא באמת, שבחורף תמיד קצת מעלים והוא תיכף ומיד חוזר לעצמו ושהאבנית במייבש פשוט מכווצת את כל הגרדרובה. ועם כל התירוצים האלה, אתם מוזמנים בכל זאת לגשת לחנות המשותפת של "מל-דליקטסן" ולראות שהכול בסדר. אפשר לקנות מידה 1 ועדיין להרגיש קייט מוס.

עידית ברק, השם העומד מאחורי המותג Delicatessen ("מעדנים" באנגלית), שחוגג עוד מעט עשור, ומציע טוויסט תיאטרלי ומושקע בכל פריט, הזמינה לאחרונה את מעצבת התיקים (שאנחנו מאוד אוהבים) מלי רוקח-דנאי מ-MAL להיכנס אל חנותה שבכיכר מסריק בתל אביב, לחלוק יחד את החלל היפהפה, הקופה והארנונה, ובעיקר – להציע ללקוחות מראה מושלם ב-One Stop Shop, החל מהבגדים ועד הארנק. כשקפצנו להגיד מזל טוב על החיבור, לא יכולנו שלא לשים לב לחולצת אוברסייז אחת בצבע ורוד-קורל לוהט (בתמונה למעלה וגם למטה), שמכונה אמנם "חולצת מאי", אבל עתידה ללוות אותנו עד נובמבר מינימום. החולצה השיקית, האוורירית והרחבה מאוד, עשויה שיפון שקוף וסיומת צווארון מבד ריב, מגיעה בארבעה צבעים, מרחפת על הגוף בכיף לא נורמלי (גם במידה 1!) ומתאימה מאוד לכל שעה ואיוונט ביום.

הצצה נוספת גילתה עוד מעדנים ברוח ההבנה הזו – כמו מכנסיים משוחררים עם גומי, עליונית אריג שקופה וגדולה עם פיתוח מעניין בגב, וחצאית קפלים בעלת הדפס שחור לבן וחגורה צהובה – שתתאים מאוד כמדי צעידת המחאה הבאה שלכם. לצד כל אלו, תלויים כאמור כל דגמי התיקים והארנקים היפים של מלי, פלוס ג'קט עור חדש בעיצובה. יצאנו מעודדים ועם תחושת רזון חדשה בלב. הללויה.

'חולצת מאי' – 290 ש"ח (במקום 390 ש"ח. קיימת בשחור, שמנת, אפור וורוד-קורל, במידות 1-2)
להשיג בחנות המשותפת של "MAL- Delicatessen", מסריק 19, תל אביב, טל': 03-5283982; וגם ב-"דליקטסן", ברזילי 5 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל': 03-5602297

 

 

 

 

 

[PSGallery=7rrsj8cf8o]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה