18 בפברואר, 2009

חולצה רב-עונתית

חולצת סאטן רב עונתית שצדנו בסיילים של נעמה בצלאל היא דרך מצויינת להגיד "עוד שנייה נגמר החורף" מבלי להיכנס לשיחות משעממות על מזג האוויר

שיחות על מזג האוויר הן אולי השיחות הכי פעילות בין בני אנוש אבל בואו נודה באמת – יש בהן משהו מעט מדכא ומעט מבגר. ידוע הרי שזקנים יכולים להעביר יום שלם בשיחות על עננים, טיפות גשם ולחות. משעמם להם, מה לעשות. אבל הדרך הכי נוחה להתייחס למזג האוויר מבלי ליפול למלכודת הזיקנה היא לעשות זאת תחת מעטה של נושא אחר לדוגמא – סיילים. השיחות על הסיילים הן ללא ספק קורת גג בטוחה להתייחסות הולמת למזג האוויר. לדוגמא – אם קנית מעיל בסייל מטורף כאילו אמרת, נגמר החורף וחם בטירוף אבל שנה הבאה בטוח יהיה חורף קר וגשום.

כך או כך אנחנו רוצים לשנע אתכם לעבר הסיילים של המעצבת נעמה בצלאל כיוון שמדובר ברכש בטוח. לא עוד בגד שלא ברור אם יצלח את מהמורות עולם האופנה אלא אחד שישרוד בהצלחה עוד כמה וכמה עונות. בצלאל שפועלת כבר שנים רבות בנאמנות לסגנון, לדייקנות ולאיכות מיטיבה ליצור קולקציות שכוחן בעמידותן ברוח התקופה המשתנה. לא ברור איך אבל היא מצליחה ללקט אלמנטים באווירת רטרו ומכנסת אותם לבגדים שמשדרים עדכניות וחינניות. התוצאה תמיד אירופאית, שיקית ומגניבה. שלפנו לטובת ההמחשה חולצת סאטן מהממת בשילוב צווארון קשירה שאי אפשר לפספס.

מזלנו שעוד מעט נגמר "החורף" ולא נתבאס יותר שלא יורד גשם.

חולצת סאטן – 249 ש"ח
להשיג ברשת נעמה בצלאל (דיזנגוף 212, תל אביב; שינקין 40, תל אביב; דיזנגוף 234, תל אביב; ובחנויות נוספות ברחבי הארץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה