23 באוקטובר, 2007

חופשה בצפון

דירות הנופש בצפון תל אביב של CITY VACATION יאפשרו לכם לארח את הבן-דוד מניו יורק או החבר'ה מהגליל בשיא הסטייל ומבלי לחשוף אותם למיטת הפוטון המסמורטטת שלכם

תגידו את האמת: כשאתם נוסעים לדודה שלכם בגליל, מארחים אתכם בכבוד מלכים בצימר הכי שווה בחצר (בתוספת קונפיטורת גודגדניות לארוחת הבוקר, המוגשת בסל נצרים). כשאתם ממריאים לניו יורק ונופלים על האחיין מדרגה שנייה מצד אשתו של אבא, הוא מקמבן לכם לופט מהמם במיקום מדהים. אז למה, כשכל האורחים החשובים האלה מגיעים אליכם לתל אביב, אתם נותנים להם – במקרה הטוב – לישון על פוטון מרופט בסלון?

לא עוד. אנט וטלי – סוכנת נסיעות לשעבר ומעצבת פנים, שהן גם אם ובת – ישמחו מעתה להציע לכם אירוח בשתי דירות נופש מדוגמות ומעוצבות לעילא ולעילא, בצפון הישן של העיר, במיקום משובח ועם כל אביזרי הנוחות הנדרשים. בכל אחת מהדירות חדר שינה מפנק, פינת ישיבה נעימה, אמבטיה או מקלחת, ומטבח מאובזר (ואדום). התחושה הכללית היא שהגעתם לרחוב השוקק ביותר בתל אביב והתמזל מזלכם לגור בתוך מגזין עיצוב.

טלי ואנט ישמחו להמליץ לאורחים על בילויים עירוניים המתאימים לאופי החופשה שלהם, והן יארחו מכל הלב גם את הקרובים שלכם מהצפון הרחוק וגם את השותף לעסקים מבייג'ינג. אז בפעם הבאה ששמה של הדודה ביאטריס מלונדון מהבהב על צג הטלפון שלכם, אל תתנו לה להשאיר תשע עשרה הודעות בתא הקולי. אחרי הכול, היום זו היא, ומחר אלה אתם. והפוטון? היפטרו ממנו, הוא יתגבר. הגיע הזמן לארח בסטנדרט אחר.

דירות נופש דיזנגוף 226 – 105-115 דולר ללילה
לפרטים נוספים –
City Vacation, טל': 050-7828823 (טלי אקנין), 054-4746666 (אנט שמעוני)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה