18 בנובמבר, 2009

חורף אירופאי

חנות הבגדים החדשה בוטיק 5, מזמינה אתכם להתהדר בבגדי קז'ואל או ערב מצוינים במיוחד ולרפרף על עיצובים מקומיים ומיובאים שיעשו לכם את החורף, ברגע שיגיע

תיאוריית הקונספירציה הידועה בכינוייה "חורף" זוכה ליתרון יחסי אחד, משמעותי למדי, על פני יתר עונות השנה: למרות אורכה הנתון לוויכוח, או עצם קיומה המוטל בספק, זכתה דווקא עונת החורף בגרדרובה השווה מכולן. אין ספק שהגשם, העננים והרוח הם באמת על הכיפאק, אבל הם לא מהווים שום תחרות לבגדי החורף, שגונבים את ההצגה אפילו מסערת מולטימדיה של רעמים וברקים. מה לעשות, ברגע שאנחנו נכנסים לסוודר וצעיף – אנחנו מיד מרגישים אירופה. חופשה כזאת.

כיוון שכך, מאד שמחנו כששמענו שעל סף החורף המתעתע פתחה עינת שרייבר – מעצבת סופר מוכשרת בעצמה, בוגרת שנקר ולשעבר מתמחה אצל גליאנו בכבודו ובעצמו (!) – את חנות המעצבים, בוטיק 5. עינת, שידועה בכישרון ההלבשה שלה, יצרה מקום מזמין ונעים עם טאצ' קצת אחר ועם בגדי קז'ואל וערב מצוינים במיוחד. בוטיק 5 יושב ליד בית הקפה "התחתית" והופך את המדרכה כולה למתחם לוהט: תוכלו לבחור אם לשתות את האספרסו שלכם לפני ההצטיידות במלתחת חורף משובחת (כולל אקססוריז) או אחריה, או שפשוט תיכנסו כדי להתבשם בניחוח האופייני לבוטיקים צרפתיים ולרפרף על עיצובים מקומיים ומיובאים. לטובת הניים-דרופרים נסגיר רשימה חלקית של מעצבים: ג'ולייט ,Karin: A, לין פדני, THE HELLERS, מיכל ארואץ, קרן וולף, TEES FACTORY, מור קידר, וגם ג'ינסים, חולצות וז'קטים של המותג האולטרה שיקי DR. DENIM מדנמרק. קחו בחשבון שחידושים ושינויים עתידים להיות עניין שבשגרה בבוטיק 5. יהיה מעניין, החורף הזה. מעניין מאד. רק שיתחיל כבר.

פריטי dr. denim – החל מ-275 ש"ח (טי שירט) ועד 640 ש"ח (ג'ינס)
להשיג בבוטיק 5, לינקולן 5, תל אביב, טל': 03-5623301, (לפתיחת התיאבון, האתר של ד"ר דֶנים – www.drdenimjeans.com)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה