06 במאי, 2010

חותמים לכם

טבעות החותם שמעצבת התכשיטנית הוותיקה והמדופלמת ענת גלברד לא יוצאות לנו מהראש

השבוע יצא לנו לראות את הסרט "ויקטוריה הצעירה" המתעד את הפיכתה של נערה יפה ואמיצה למלכה ששלטה בבית המלוכה הבריטי 63 שנים, והייתה גם הדיירת הראשונה שנכנסה לארמון בקינגהם (אין כמו יד ראשונה ממתווך). מעבר לעלילה ולסטים המהממים, מצאו חן בעינינו דווקא המנהגים המלכותיים הנוקשים (גם אנחנו רוצים שיחזיקו לנו את היד כשאנחנו יורדים במדרגות), התלבושות המהודרות והתכשיטים הנוצצים.

אם יש דבר שיכול להעניק לנו בשנייה תחושה של הר-רויאל-מג'סטי, הרי זה ללא ספק קישוט מוזהב כלשהו, ועד שכתרים יחזרו לאופנה – נסתפק בטבעת, ואם אפשר (לוותר החודש על אוכל, חשמל וארנונה) היינו שמחים לאחת שעיצבה ענת גלברד.  ענת, בוגרת שנת 84' של המחלקה לצורפות ב-"בצלאל", מעצבת כבר 20 שנה תכשיטים בעבודת יד בסטודיו שלה בתל אביב, אך רואה עצמה כאמנית קוסמופוליטית לכל דבר, ויעידו על כך עבודותיה שזכו לפרסום במגזינים וספרים בינלאומיים נחשבים והוצגו בגלריות מובילות בארץ וברחבי העולם (כמו ה-SOFA expo בניו יורק).

ענת מקבלת השראה מעולמות שונים כמו אופנה, טבע וארכיטקטורה, אך בעיקר מושפעת מתרבויות עתיקות. סדרת טבעות החותם היפהפיה שעיצבה משובצת באבני חותם עם מוטיבים שונים, ועשויות כמו מרבית תכשיטיה מזהב 22 קראט, שענת מפיקה ומעבדת בעצמה מגרגירי זהב מותכים.

לסיכום, אם היתה לנו טבעת כזו (ואין יותר רמז מזה), נראה כי היינו משקיעים גם בנר שעווה מטפטף וחותמים בשמחה על כל עצומה, מכתב לעירייה או רשימה לסופר שהיתה נקרית בדרכנו. ועכשיו, אם לא אכפת לכם, המלכה מוכנה לשלפשטונדה שלה.

טבעת "חותם" מזהב 22 קראט – 6,000-10,000 ש"ח
להשיג אצל המעצבת ענת גלברד, בתיאום מראש, טל': 03-6959603, 054-2288990, www.anat-gelbard.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה