14 באפריל, 2011

חיים של הביוקר

תיקי Coccinelle נחתו בישראל וגרמו לנו להרגיש יוקרה מהי

תמיד רצינו להיות טיפוסים יוקרתיים. לקום בבוקר עם פן מושלם וחלוק משי, לשתות קאמפרי במועדון הטניס, להחליט לאן מפליגים עם היאכטה בשבת בצהריים, ובגדול – לבקש מהאנשים שלנו שידברו עם האנשים שלכם. אנחנו על הדק הראשי אם צריך לחתום על משהו. אבל עד שנגיע לכל זה, אנשים שמבינים בתחום, הציעו לנו כבר מזמן בתור צעד ראשון להחליף את התיק המרופט שלנו. כי יש משהו בתיק יוקרתי שיכול לטשטש לגמרי את העובדה שבעצם אנחנו רוכבים על אופניים לעבודה ומסתפרים בבית.

ובטיפ החשוב הזה נזכרנו כשראינו את התיקים של בית האופנה Coccinelle שהיגרו לכאן מאיטליה לאחרונה, והשכיחו לרגע את כל הצרות. מותג "קוצ'ינלה" (חיפושית באיטלקית) נוסד כבר בשנת 1978 בעיר פארמה שבאיטליה, והחל להציע תיקים זוהרים, מעורות רכים וגמישים בעלי גימורים איכותיים ברמת…טוב נו, תיקים מאיטליה. כיום פרושות חנויות המותג ברחבי העולם ומציעות גם נעליים, תכשיטים, סנדלים, חגורות וכל מה שנשים שחיות כמו קריסטל קרינגטון צריכות כשהן יורדות לפתוח את הדלת לחלבן.

יש תיקים רחבים או קטנים לערב, יש תיקי כתף או תיקי מסמכים, יש כאלו שמכווצים עם שרוכים וגדילים, או נסגרים עם אבזמים גדולים – וכולם קלאסיים כמו חופשת קיץ בחוף אמלפי. אנחנו ראינו את עצמנו לגמרי מסתובבים עם דגם כחול בהיר בשם "ג'קי" (בתמונה), עשוי עור בטקסטורת נחש ובמראה מעושן ומדליק. לימים זוגיים, אם נרצה, נוכל להחליף אותו עם דגם זוהר אחר בשם "סאלי" שמסתיר את העובדה שמבפנים הוא עדיין מלא בחשבונות ארנונה שלא שולמו בזמן ועטיפות של פסק זמן אלפחורס.

תיקי "קוצ'ינלה" – 700-2,050  ש"ח
להשיג בחנות הדגל Coccinelle, מרכז G צמרת, ניסים אלוני 10, תל אביב, טל': 03-7160306

[PSGallery=5urh83o7lg]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה