07 בנובמבר, 2022

חיים שניים

מרמלדה2, הקניון הראשון בישראל לפריטי יד שניה שווים, חוזר במראה חדש, מזמין אתכם לקנות ולמכור כל מה שישן וטוב, למנוע מהסביבה בזבוז מיותר, והכי חשוב - לעשות לכם דמי כיס גדולים - מאוצרות עבר קטנים. מרמלדה2, טייק טו!

ישן זה החדש החדש. מרמלדה2, סיבוב שני: פניני העבר שלכם – הם אוצר העתיד לאחרים

הלו, אנחנו יודעים מה עשיתם בקיץ האחרון.
השאלה אם אתם יודעים מה אנחנו…
ובכן, בזמן שנפשתם במיקונוס, עמדתם בתורים ל"דרגון-לנד" בחגים או פשוט המשכתם בשלכם כאילו כלום – אנחנו פה, בקומת המפעל – הזענו, ייגענו, קיימנו והגענו ליום הזה. היום שבו אנחנו גאים ונרגשים לבשר לכם – תופים וגונג בבקשה – על שובו של אתר קניות האונליין הראשון בישראל לפריטי יד שניה שווים, מבית מרמלדה. או במילים אחרות –
קבלו את מרמלדה2: הקאמבק!
(עכשיו הגונג, שובליקו, עכשיו!)

ובכן, למי שחדש כאן בקהל, נזכיר מתקציר הפרקים הקודמים, שמרמלדה2 בגרסתו הקודמת, וגם בחדשה והמחודשת – מציע במה יפה ומאירת עיניים, למכירה ולקניית פריטי יד שניה שווים, בעולמות האופנה והבית, העיצוב והטעם הטוב. בדיוק כמו שאנחנו הכי אוהבים. היכל המוקדש כולו לבגדים, נעליים, אקססוריז וחפצים שאולי כבר אינכם חפצים בהם, אבל יכולים להיות אוצר עבור מישהו אחר.

אז מה התחדש? אוהו! שימו לב:

ראשית – הממשק החדש מאפשר לכם להתחבר בקלות מהנייד או מהמחשב כקונים, או לפתוח חנות משלכם כמוכרים במרמלדה2, ולקבל מראש באופן המאובטח ביותר תשלום מאנשים פרטיים, עוד לפני ששיגרתם אליהם את הפריט. אמריקה!
הודות לשיתוף פעולה עם חברת התשלומים העולמית – PayPal, תוכלו לקבל כסף מאנשים פרטיים, שייצבר עבורכם בחשבון עסקי שתתבקשו לפתוח ב"פייפאל", עוד לפני שליחת ההזמנה לקונה. כלומר, תשכחו מ"אין לי ביט. אפשר במזומן?" או "קודם אמדוד ואז נדבר…". מהיום, הכל בטוח וברור מראש.

אהבתם? בואו נעלה עוד רמה:
בעת הקמת חנות במרמלדה2, תוכלו לבחור אם לאפשר לקונים איסוף עצמי מכתובת שנוחה לכם, או לאסוף את הפריט מתא אחסון ("לוקר") של חברת DONE, במיקום שנוח להם. שוס! אתם גם אלו שמחליטים מי משלם על השירות הכיפי הזה – הקונה או המוכר. כלומר, או שיתווספו להזמנה 20 ש"ח דמי משלוח (מחיר מופחת לגולשי מרמלדה2 בלבד!) או שתספגו זאת אתם (בינינו? תוכלו לגלם זאת מראש במחיר הפריט, שששש… לא נגלה). בכל מקרה, ולא משנה מי יקח את החשבון – הפריט יועבר לכל נקודה בארץ באופן מאובטח ומהיר, שלא מטריח אתכם לשנע גופיה למישהי בז'בוטינסקי ואז לחטוף דו"ח. סיפור אמיתי.

במילים אחרות – הג'ינס שכבר לא תלבשו בגלגול הזה? הטייץ-יוגה שהזמנתם בטעות פעמיים? המגפיים שהילד לא הספיק לנעול, והופ! עלה במידותיים? כל אלו ועוד מיליון פריטים קטנים – יכולים לעשות לכם דמי כיס גדולים, לשמח אחרים, ובעיקר – את כדור הארץ. בואו למנוע בזבוז מיותר ולהעביר הלאה במחיר מופחת אוצרות-עבר שלכם שסתם שוכבים בארון, להעניק להם צ'אנס וסיבוב שני בעולם, ולעודד קניה חברתית, ירוקה וידידותית הרבה יותר לסביבה ולארנק.

שכחנו משהו? אה כן! הממתק המרמלדי האמיתי:
בעת תקופת ההרצה – שזה כעת ממש – אתם מוזמנים להעלות ולפרסם פריטים במרמלדה2 בחיני-חינם! בעל הבית בשיקום… יותר מזה?
יאללה, לפני שנתחרט – לכו להתחבר, למצוא ולהעניק חיים שניים לפריטים שווים (לשני הצדדים). הכי נכון לכאן ועכשיו. הכי נכון לכם.

מוכנים להתחיל? זוהי קריאה ראשונה – לפריטי יד שניה!

עברו כאן לקניה במרמלדה2, או כאן כדי להפוך למוכרים
לכל שאלה נוספת – מוזמנים לפנות אל שירי, הנציגה הדיגיטלית של מרמלדה 2, או אל מרכז הידע, המקום עם התשובות לכל השאלות

 

קאמבק למרמלדה2, קאמבק לסווצ'ר המנומר שכבר לא תלבשו. הצטרפו לקניון הראשון אונליין לפריטי יד שניה שווים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה