29 בדצמבר, 2010

חיית מים

צפרדע ירוקה ומלאה כל טוב העבירה בשלום (ובכיף!) את המסע המפרך לאמבטיה ובחזרה

אחד מזיכרונות הילדות הראשונים שלנו הוא האמבטיה. עניין תמוה בהתחשב במיעוט האטרקציות שהיו קשורות בחוויה. כי להבדיל מהעושר הפלסטיקי של היום לנו היו רק כמה קערות שאמא הביאה מהמטבח (והבטיחה שהן בכלל אניות מסע) ואולי, אם היה לנו מזל, אז כמה בועות קצף חמקניות.

אבל את תואר נסיכת האמבטיה של שנת 2010 (המסתיימת), תופסת ללא ספק הצפרדע. מדובר במוצר איכותי מבית boon שעונה על כל דרישות הרחצה לילדים (למעט התפילה שהסבון לא ייכנס בעיניים). בצפרדע, שנתלית על קיר האמבטיה (בדבק דו"צ שלא פוגע באריחים), גרים להם המון ספוגים צבעוניים וכמה כדורים קטנים שנשפכים לאמבטיה ועושים שם כיף. אפשר להדביק אותם על הדפנות, ללמוד בעזרתם על צבעים, להשיט אותם על המים ולזרוק את הכדורים לפה של אמא.

היופי הגדול הוא שבתום האמבטיה יוצאת כף גדולה מהצפרדע, זאת שפיזרה את כל העסק, ועכשיו היא יכולה (בעזרת הילדים כמובן) לשלות את הכל חזרה מבלי להשאיר מים מיותרים בתוך המיכל המחורר. אחרי הקסם הזה, הצפרדע חוזרת להיות מתקן תלוי על קיר (שאפשר, אגב, להעמיד עליו שמפו, סבון וספוגי רחצה) ואנחנו, שמחים ורטובים, יכולים להנציח את המתרחצים הקטנים, כדי שיראו שבאמת השקענו.

צפרדע אחסון של boon – עם ערכת הצעצועים – 299 ש"ח, וללא – 199 ש"ח
להשיג ברשת "מוצצים" ובחנויות למוצרי תינוקות וצעצועים

 

לא רק לסרבני מים. כף צעצועי הצפרדע של Boon

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה