01 ביוני, 2010

חיי חתול

מה אתם יודעים, מתברר שיוסף סוויד הוא איש של חתולים, ובתור שכזה - הוא ממליץ לכם לשים ידכם על קומיקס מקסים בכיכובם של החיות הכי מפונקות בסביבה

ההמלצה הזו מתייחסת בעיקר לחובבי החתולים שבינינו. לפני חודש בערך, הסתובבתי לראשונה בפריז, והחלטתי, כדי להרגיש טוב עם התדמית האישית שלי (ולא רק לחפש חנויות נעליים שוות כמו איזה כוסית), להיכנס לאחד מעשרות המוזיאונים הפרושים בעיר – ומצאתי את עצמי במרכז פומפידו. וכמובן, ובהמשך טבעי לאופי העצל שלי, לא נכנסתי לאף תערוכה במקום –  אלא התמקמתי מיד בחנות הספרים הענקית של המוזיאון.

שם, מצאתי ספר קומיקס מקסים,  בכריכה עבה ובשחור-לבן על חתולים, בשם "Cat Getting out of a bag and other observations" של Jeffrey Brown. מי שמכיר את הסדרה ביוטיוב "Simon's cat" של סיימון טופילד, חובב ומאייר חתולים נוסף, יוכל למצוא מעט דמיון בין שני היוצרים. אך מי שמעיין קצת בספר יזהה מיד את ההכרות החדה והידע המעמיק שיש לבראון עם עולמם של החתולים. אמנם, אין בספר בדיחות מבריקות בסגנון של ג'ים דיוויס, היוצר של "גארפילד", אבל יש שם איזה דיוק מקסים בתיאור טבעו של החתול, שפשוט אי אפשר שלא ליהנות ממנו ולעשות "אוווו" קטן בכל עמוד.

הספר "Cat Getting out of a bag and other observations" של ג'פרי בראון – 10.50 יורו
להשיג בחנות הספרים של מרכז פומפידו (Place Georges Pompidou, פריז, צרפת), או דרך אתר אמזון (המאפשר גם צפייה בעמודים נבחרים מתוך הספר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה