13 באפריל, 2010

חילופי זוגות

סוף סוף מצאנו את הזוג שאיתו נבלה את הקיץ: אירופאי, בסטייל ומתאים לנו בינגו

כבר זמן מה שאנחנו מחפשים את זוג משקפי השמש המושלם. אין חנות בעיר שלא נכנסנו אליה, דוכן בדיוטי פרי שלא התעכבנו עליו – ועדיין אנחנו תקועים עם אותם זוגות. ובכל פעם כשנדמה לנו שהנה מצאנו את הזוג שהכי מתאים לנו, שהכי קולט את הראש (הרחב) שלנו, אנחנו מגלים שלכולם כבר יש. לא מתאים לנו. מה שאנחנו מחפשים זה זוג שיוציא אותנו גם מגניבים אבל גם סולידיים, שיהיו גם אירופאים אבל עם טמפרמנט מקומי. זוג כזה שכשנסתובב ביחד בחוץ, לא יהיה אחד שלא יעצור לשאול איך הכרנו.

והשבוע זה סוף סוף קרה. בלי יותר מדי חיזורים, התעכבויות מול המראה ושאלות מיותרות, התאהבנו ממבט ראשון בזוג כריזמטי שכבש את לבנו בסערה. מדובר במשקפי שמש של חברת Rodenstock הוותיקה שאמנם ידועה בעיקר בזכות עדשותיה האיכותיות ברחבי העולם, אך הפעם הפתיעה דווקא במסגרת סקסית, שמשלבת בין זהב לשחור, בין מתכת לפלסטיק ובין גברי לנשי, שמדלגת בקלות בין רטרו למודרני ועושה פלאים לכל מי שמרכיב אותה.

אבל אנחנו כאמור בקטע של חיבור אישי, אז ישר נתנו להם את המספר שלנו בלי לחשוב פעמיים, ואפילו הזמנו עדשות בצבע מדורג ייחודי. זהו. עכשיו גם לנו יש סוף סוף זוג מושלם לצאת איתו לצהריים, להסתובב איתו בים או סתם לטייל בקיץ בשדרה – ולהרגיש יחד הכי מסנוורים שאפשר.    

משקפי שמש (מדגם R 1327) של "רודנשטוק" – 965 ש"ח (לפני הנחה)
להשיג ברשת האופטיקה "רואים שקוף" (דיזנגוף סנטר, קומה 1-, תל אביב, טל': 03-6209131; קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, טל': 09-9506043)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה