13 במאי, 2009

חילופי זוגות

HAVAIANAS, הכפכפים הרשמיים של הקיץ, יפנקו אתכם עד הבהונות בשלל צבעים נעימים ומהדורות מוגבלות וישמחו ללוות אתכם מהים ועד לחתונה של חברים

אחד היתרונות הגדולים שבאים יחד עם הדרכון התלאביבי, הוא התענוג ללכת איך שאנחנו רוצים, לאן שאנחנו רוצים. במקרה הגרוע, תמיד תימצא איזו דודה שתפלוט בשקט, "נו ככה זה אצלם, בשינקין". נישאים על גלי החופש להיראות איך שמתחשק לנו, אנחנו מקפידים לבחור בדקדקנות את הפריטים שזוכים לחיי נצח בארון שלנו. חלקם, אמנם, כבר ממש ראויים לצאת לגמלאות (אבל אין לנו לב), חלקם אלמוניים לגמרי והיתר ממותגים. אבל כל מי שזכה לחצות את קו הארנק שלנו – מקבל מאיתנו בתמורה נאמנות אין קץ, לפחות עד לקיץ הבא.

וכך, בין אם אנחנו יורדים לים ובין אם מפציעים בחתונה של חברים, תמיד תוכלו למצוא אותנו בכפכפים. עם פרוץ העונה, אנחנו מתאבזרים בכמה זוגות צבעוניים, הכי לא מתחכמים שיש, מחליפים ביניהם מדי פעם (כדי שיהיה מעניין) וחורשים עליהם עד שמגיע היורה. בחנות הדגל החדשה של HAVAIANAS הברזילאיים מצאנו, אמנם, פיתוחים מעניינים של הכפכף המקורי (שיבוצים של אבני סברובסקי, מהדורות מוגבלות וכאלה) – אבל אנחנו מסתפקים בדגם הכי בייסיקי של המותג: צבעים מגניבים, עיצוב שעושה נעים ברגל ומראה מנצח עם כל בגד. כל מה שצריך לעשות הוא לעמוד מול קיר הכפכפים הגדול, ולראות לאיזה צבע הלב נמשך. לכו על זה.

כפכפי קיץ – 99-149 ש"ח
להשיג בחנות הדגל של HAVAIANAS, דיזנגוף 81, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה