24 באוגוסט, 2010

חי, צומח, דומם

אם תמיד חלמתם להציג רישום טבע דומם או מודל חי שיצרתם בעצמיכם - נסו להתקבל לסדנה של ליאורה זאבי. רק אל תשכחו מי הכיר אתכם בתחילת הדרך

אם הנסיך הקטן ההוא היה מבקש מאיתנו לצייר לו כבשה, הסיפור היה נגמר ב-"לא משנה, תודה". בקושי את הכתב שלנו אנחנו יכולים לקרוא, לגזור ישר – אין סיכוי, ואפילו אל תחשבו להשאיר אותנו לבד עם סלוטייפ (אלא אם כן נפרדתם לשלום מכל הגליל).

 

המצב כל כך עגום, שרק מורה פרטית לציור, עם המון סבלנות וראש פתוח לגבי שתי ידיים שמאליות – תצליח כנראה להראות לנו את האור (ואיך משחקים עם הצל). ממש כמו ליאורה זאבי, אמנית מוכשרת, שמעבירה סדנאות רישום לציירים מתחילים וגם לכאלה עם ניסיון, באווירה אישית ומסגרת מצומצמת למדי (ווהו! נגמרו הריבים על מקום למרפקים!) אצלה בסטודיו שבשדרות נורדאו בתל אביב.

 

מתחילים בשיחת היכרות עם ליאורה, שמנסה להבין לאן חשוב לכם להגיע ומה הציפיות שלכם מהסדנה. מכאן ממשיכים במפגשי ציור שבועיים בבקרים, בהם לומדים איך לרשום מתוך התבוננות והכרות עם יצירות ואמנים חשובים, ובעיקר נהנים מהנחייה צמודה של ליאורה פלוס המון מקום לביטוי אישי שלכם. לאט לאט תרגישו איך מתגבשת לה סביבכם קבוצה קטנה ואיכותית (5-7 אנשים) שלומדת להסתכל מחדש על אובייקטים דוממים, על הטבע והצומח שבחוץ, על מודלים חיים, וכמובן איך לספר את כל זה לנייר בעזרת פחם ועפרון, או לקנבס בעזרת מכחול, צבעי מים ובעיקר צבעי שמן.

ליאורה מגיעה אגב מתחום תולדות האמנות ומוזיאולוגיה, למדה ציור אצל האמן יאן ראוכוורגר, הציגה תערוכות יחיד, השתתפה בתערוכות קבוצתיות בארץ ובחו"ל והסדנאות שהיא מעבירה מוּכּרות כשעות סטודיו עבור "לסלי קולג'" לטיפול באומנויות.

 

אם תמיד רציתם לתלות יצירה מעשה ידיכם בסלון (או לפחות על המקרר) אבל התפדחתם מהעוזרת – השאירו השנה בוקר פנוי בכל שבוע ותנו לליאורה להוציא החוצה את האמן המיוסר שבכם.

 

סדנה לרישום וציור –  480 ש"ח לחודש (המחיר מתעדכן בהתאם למס' השיעורים בחודש, לא כולל חומרים), החלה ההרשמה לסדנה הקרובה שתתקיים מאוקטובר עד יוני, פעם בשבוע, ימי ראשון, 10:00-13:00, מספר המקומות מוגבל (עד 7 תלמידים בלבד)
לפרטים נוספים – ליאורה זאבי, טל': 052-2562801, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה