20 בפברואר, 2011

חלון הזדמנויות

חלונות בחדרי ילדים לא תמיד זוכים ליחס המגיע להם, וחולמים על היום שיקבלו גם הם וילון של "וילוני"

אחד האלמנטים הזנוחים ביותר בחדר הילדים, כמעט בכל בית, הוא החלון. נכון, מתייחסים אליו לפחות פעמיים ביום ("אתה רואה, חמודי? כבר חושך!" ו"אבל מתוקי, כבר בוקר, מוכרחים לקום!") אבל ברוב חדרי הילדים הוא עומד נכלם במלוא זגוגיותו, ובמקרה הטוב – מכוסה במלבושי וילון כעורים שנתפרו משאריות הלונגי שאבא ואמא הביאו מטיול השחרור שלהם בהודו, או מאותו הבד של הווילונות בסלון (שזאת, אם תשאלו אותנו, כבר עילה לדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג). לא, באמת, תחשבו על זה: חלון בחדר תינוקות! שיא התמימות, האור והיופי! איך זה שהוא לא זוכה לכבוד המגיע לו? איך זה? (דמעה. פאוזה).

אפשר לנשום לרווחה. למרבה המזל, אנחנו לא היחידים שטוענים נגד הקיפוח המשווע. האמנית ליאור גרינשטיין, שעוסקת בעיקר בפיסול ומלמדת ציור, החליטה לשים קץ לעירום המטריד של שלושת החלונות בחדרו של בנה הבכור. היא לא הסתפקה בוילונות המודפסים הבנאליים (אלה שתואמים לסדין, לשידה, למרצפות, לאהיל ולשפופרת של משחת ההחתלה) ולכן שינסה מותניים ותפרה בעצמה וילונות מיריעות בד עם לולאות, ואליהם תפרה אפליקציות לֶבֵד צבעוניות משגעות. בטקס ההשכבה הפרטי שלה ושל בנה לא הלכו לישון לפני שבירכו את הינשוף, הפיל והרכבת בברכת "לילה טוב, חלומות פז" ועקבו אחר הסיפור המתמשך מכנף אחת של הווילון אל הכנף האחרת. גרינשטיין מספרת שהווילונות מעשה ידיה אינם דורשים גיהוץ (יששש!) ושהיא יוצרת גם שמיכות, כריות ובדי קנווס רקומים, כך שאפשר לקשט את חדר הילדים בסדרת טקסטיל חמימה ומקסימה בנושא רכבת, חיות וכד'.

אנחנו התאהבנו בנאיביות האופטימית של הווילונות שלה, שזרקה אותנו למחוזות רחוקים ומתוקים. לילה טוב גם לכם, ולא פחות חשוב: חלונות מתוקים.

וילונות בד בעבודת יד לחדרי ילדים – 220 ש"ח לוילון (2 כנפיים, בגודל חלון סטנדרטי, בתוספת דמי משלוח בדואר)
"וילוני", טל': 054-3106391 (ליאור), [email protected]

[PSGallery=4wli6spx00]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה