14 בספטמבר, 2009

חלף עם הלוח

ערכת הפעילות הביתית "לוח השנה שלי" מאפשרת ללמד את הקטנים על עונות, חגים ובעיקר לזכור ימים שחשובים גם לגדולים

האבולוציה של לוחות השנה היא נושא למחקר מרתק: מתי חדלנו להסתפק בלוחות תמימים של נופים ואתרים והתחלנו לחפש את גרסתם המתוחכמת? מתי נוספו ללוח השנה הפשוט של פעם, כל מיני פיצ'רים מדליקים שהופכים את הזמן החולף להרבה יותר פוטוגני? מי יודע. מה שברור הוא שהמוצר הגרפי המתכלה הזה – שמזכיר לכולנו כמה מהר עובר הזמן כשנהנים – הוא כבר מזמן פריט עיצובי לכל דבר ועניין, ומעכשיו גם אביזר חווייתי ואפילו לימודי.

"לוח השנה שלי" – ערכת פעילות מעוצבת ומוקפדת לכל המשפחה, מתאימה לכל בני הבית (מגיל שלוש ומעלה). היא מאפשרת ללמד את הקטנים על עונות, חגים ואירועים משפחתיים, ולגדולים היא מסייעת לעבור מיום ליום בלי לשכוח תאריכים חשובים, בעזרת מדבקות מדליקות שמדגישות את התור לרופא, יום ההולדת של אבא והחופשה הבאה. הערכה מושלמת בעזרת גלויות ברכה תואמות, שנוח לחלק ליקירינו בתאריכים חשובים. מאחר והיא גדולה ונוחה במיוחד לכתיבה ולהחלפת דפי החודשים, הכתרנו את הערכה הצבעונית הזאת (שמאחלת "יום דבש!" בחינניות אין קץ) כמלכת המקרר שלנו לשנת 2009-2010. יש לכם 365 סיבות טובות לעשות בדיוק את אותו הדבר.

"לוח השנה שלי" – 90-110 ש"ח
להשיג בסקצ'בוק (טשרניחובסקי 5, תל אביב), דל'ארטה (אשתורי הפרחי 9, תל אביב), תותי במושב (רשפון), נקודותיים: גלריה בסימן קריאה (ליבריה 29, חיפה), www.korimli.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה