18 באוקטובר, 2012

חמסה, חמסה, חמסה

בראד פיט הוא לא היחיד שמתרגש משאנל: מצאנו סרטון המסכם את כל מה שתמיד רצינו לדעת על נאמבר פייב והתפדחנו לשאול. קוקו לנצח

ממה אתם מודאגים כרגע? הבחירות? התקיפה באיראן? האם תצא אהבה מ"דייט בחשיכה"? אנחנו הכי מבינים. הלחץ והמתח הזה בדיוק, הם אלה ששולחים אותנו לקפוץ ראש היישר לתוכן הכי אסקפיסטי וורוד שאפשר. ככה זה, ככל כשמדד החרדה עולה – אנחנו קבורים עמוק יותר בוול שלכם בפייסבוק. ולראיה: סרטון מושקע שמצאנו, עם עשרות תמונות ארכיוניות ועובדות טריוויה מרתקות על הבושם הקלאסי "שאנל No.5" – הוא הדבר היחיד שמצליח להיכנס לנו כרגע לראש. מבחינתנו, אם מצע הבחירות של כל מפלגה היה מוגש לנו ככה, כבר היינו לגמרי מתפקדים.

עד אז, אנחנו עוקבים בדריכות אחר כל מה שיש למיניסייט הארכיוני inside.chanel.com להציע: בתור התחלה צפינו כאמור בארבע דקות ערוכות היטב המציגות את כל מה שרצינו לדעת על הבקבוקון הכי נחשק בכל פרפומריה בעולם, מאז 1921 ועד היום; כולל הסברים על בחירת השם, צורת הפקק והרכב הפורמולה. לצד הסרטון (שמגרה לרוץ ולרכוש כרגע חמישייה של חמש), מצאנו גם את אוסף המודעות שאוירו או צולמו לאורך השנים לכבוד הבושם האלמותי (בידי שמות כמו אנדי וורהול, פטריק דמרשלייה או הלמוט ניוטון); סרטוני הפרסומת (שביימו בין השאר רידלי סקוט, לוק בסון ובאז לורמן) והפרזנטוריות האיקוניות שליוו אותו – החל ממדמואזל שאנל עצמה, דרך קתרין דנב, לורן האטון, מרלין מונרו, אודרי טוטו, ובימים אלה – בראד פיט, הגבר הראשון שנבחר לייצג את No.5, בפרסומת חדשה שהושקה ממש השבוע. אם זה לא מספיק כדי למרוח לכם את הזמן עד הצהריים, יש גם טיימליין עם נקודות מפתח בתולדות בית האופנה האגדי, שהפך בזכות קוקו לסמל של נשיות נצחית.

יאללה, חמישי היום. צלחתם את שבוע השגרה הראשון שאחרי החגים. לא פשוט. טפחו על השכם הקרובה אליכם, התחפרו בלינקים שכאן ובכל ערוץ בריחה שמשמח אתכם. מחכים לכם בעמוד היוטיוב של אייס אוף בייס.

 

עברו כאן לסרטון Chanel No.5
או כאן לסדרת המודעות והפרסומות של הבושם, כאן לטיימליין של בית האופנה, וכאן לאתר הרשמי והפרסומת החדשה בכיכובו של בראד פיט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה