17 באוקטובר, 2010

חתולה שחורה

שמלה שחורה קטנה וסקסית במיוחד שלבשה חברה שלנו, גרמה לנו לשקול את יחסנו מחדש

אומרים שארון הבגדים של האישה לעולם לא לא שלם בלי שמלה שחורה קטנה. והאמת, אפילו שיש לנו לא מעט שמלות הורסות, השחורה תמיד מנצחת. אבל שום דבר לא הכין אותנו לשמלה השחורה המהממת שלבשה חברה שהפציעה אצלנו במשרד והוציאה לנו את העיניים בבוטות. בירור קצרצר (ועצבני) העלה שמדובר בשמלה שעיצבה מעצבת שהתמחתה בבית "קוקו שאנל" – מי שבכלל הגתה את המושג המטריף הזה. תכל'ס.

קרין גז, שהשיקה לאחרונה את מותג האופנה שלה Atelier, ומי שבשיחת טלפון אחת יכולה לקבוע צהריים עם קארל לגרפלד, היא האחראית על השמלה האולטרה סקסית שלבשה חברתנו (ולנו, אנחנו מודים, לא היה קל לפרגן). אחרי שנחשפה לתערוכות נוצצות, השקות בוטיקים חדשים והשתתפה בפרויקטים מיוחדים – כמו עיצוב אאוטפיטים ברוח המותג לזוג פילים (אמיתי לגמרי) – חזרה קרין לארץ עם אוברווייט של השראה, הרימה את הכפפה והאצבעון והחלה לעצב קולקציה משלה.

בין הפריטים האלגנטיים ושמלות הערב שעיצבה, מצאנו כאמור את הפרשנות של קרין ל-LBD קלאסית (Little Black Dress) שהתגלתה כקטלנית: דמיינו בד ויסקוזה מבריק ונעים שמלטף את הגוף מקרוב (שימו לב – השמלה צמודה ומתאימה לבנות שזכו בבטן שטוחה), קוי דיגום בחזית שמחמיאים לפיגורה, והשוס – גב מבד טול שקוף למחצה.

בתמונה: החברה מדגמנת.

שמלה שחורה קטנה – 600 ש"ח (קיימת גם בצבע שמנת)
להשיג ישירות בסטודיו המעצבת (בתיאום מראש), "Atelier", וייצמן 115, תל אביב, טל': 054-3030049 (קרין); וגם ב-"Limka" (שאול המלך 2, תל אביב); "didi" (טאגור 55, תל אביב); "אמילקה" (סוקולוב 63, רמת השרון); ו-"מובילה" (הנחלים 17, בצרה).


[PSGallery=2cmriia105c]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה