08 באוגוסט, 2013

חתלתולה על דף פייס לוהט

לכבוד יום החתול הבינלאומי, קבלו את העמוד הכי משופם בפייסבוק ואת החתולה עם הטעם הכי מיאו שפגשנו

אם התעוררתם הבוקר כשגוש פרווה מתחכך בכם בעדינות, סימן שיש לכם חתול/ה (אם לא – חייגו 100 וחפשו מה חסר בבית). אתם, מצידכם, ודאי אפיתם לו/ה רולדה חגיגית במילוי סלמון לרגל יום החתול הבינלאומי, החַל ממש היום (8.8). אם אתם ממש משקיענים, בטח רכשתם עבור מחמלכם החתולי שי צנוע שיחלץ ממנו "מיאו" מתפעל, ואם לא – זה הזמן להכיר לכם את אודית לורן בלקין, עיתונאית עיצוב, אדריכלות ולייפסטייל והבעלים הגאה של פַּס (פּוּפִּין) בלקין – דיווה חתולית החוגגת ממש היום את יום הולדתה ואוחזת באחד מעמודי הפייסבוק היותר משובבי נפש שפגשנו לאחרונה (ואנחנו בכלל לא אנשי חתולים, התאמינו?).

גם אודית עצמה מודה שמעולם לא חשבה לאמץ חתול, עד שפופין נקרתה בדרכה לפני חמש שנים וחצי, ובין השתיים נרקם סיפור אהבה. לפני חודש, בהשראת כלב-של-חברה, החליטה פס/פופין לפתוח לעצמה עמוד פייסבוק, שמשרת נאמנה את יצר הסקרנות והתחקירנות של אודית (שמבקשת להדגיש שהיא לא איזו גברת חתולים אובססיבית, אלא חובבת אסתטיקה סקרנית שמאתרת ברשת אינספור חומרים, שכואב הלב לא לתת להם במה אצל פופין אנינת הטעם).

התוצאה באמת מקסימה לגמרי, וקל להאמין לאודית שצופה לפופין עתיד גדול ונוצץ: "בעמוד הפייסבוק, פופין ואני מעלות סיפורים, צ'יזבטים וצילומים מעולמה הפרוותי והמשופם כמו גם תמונות של חתולי חברים ו'החתולים של היום'", היא מספרת. אם תבחרו ללייקלק (שילוב של לייק+לק שאימצנו בשמחה) לעמוד הפייסבוק של הגברת פופין עד היום בחצות, תשתתפו בהגרלה שווה ביותר של סלסלת הפתעות חסרת תקדים – המקבילה החתולית של שקית היומולדת האנושית – ובה, בין השאר, תיק קלאץ' של שינזי קאטו מאוייר בחתוליות, שלישיית פנקסי חתולים של Cavallini, תיק של Baggu עם הדפס חתולים, ועוד המון תשורות שכל אחת מהן לבדה גורמת לנו לגרגר. מזל טוב, פופין וברכות לכל בעלי החתולים באשר הם. ועכשיו, אם תסלחו לנו, אנחנו הולכים ללייקק לעצמנו את הפרווה.

לחצו כאן לדף הפייסבוק "פס-פורט", של החתולה פס (פופין) בלקין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה