03 במאי, 2011

חתלתולה שחורה

מכנסי פפיון מתוקים יהלמו את מצבי הרוח הסוערים של הדרדסית שלכם

קל ונוח מאוד לטבוע בים הוורודים-סגולים-פרחים-כוכבים-עננים כשזה מגיע לבחירת בגדים לקטנטנות. איכשהוא, בגיל הנכון, אם את לובשת שמלת פוקסיה, מעל גופיית פוקסיה, גרבוני פוקסיה ונעלי קרוקס פוקסיה – את עדיין יכולה להסתובב ברחוב כאילו כלום, ועוד למשוך מחמאות כנות מכל סבתא בדרך. אולי בגלל זה, הופתענו, שלא לומר נפלנו, למראה זוג מכנסי גומי קטנטנים בגזרה גבוהה ויפה, בעלי חגורת פפיון עדכנית, ובצבע – אתם יושבים? – שחור.

לפורצת הדרך האחראית לעניין המשגע והמרענן הזה – קוראים הילה סגל, בעלת מותג בגדי הילדות "נויה", על שם בתה הקטנה. הילה שתמיד נמשכה לאופנה ועיצוב (כבת לאם צרפתייה שניהלה עסק לבגדי עור), עבדה למעשה שנים רבות כיועצת פילוסופית ודאגה להדגיש ללקוחותיה להגשים את עצמם ואת חזונם. לאחר שהחליטה להקשיב לעצתה שלה  – החלה לעצב ולייצר כאן בישראל את הקולקציה הראשונה שלה, ובימים אלה שוקדת כבר על הקולקציה הבאה לחורף, שתכלול כנראה גם בגדי בנים.

אז נכון, גם אצל הילה תמצא חובבת הפסטלים את עצמה בלי בעיה, אבל יש בהחלט אלטרנטיבות לכל מי שמנסה למתן את מראה היוגורטריה, כמו חולצות כותנה אפורות עם פתח א-סימטרי, או שמלה לבנה ודקיקה בסגנון גלביה ארוכה עם שורת כפתורים בחזיתה ובסיומת 3 שכבות צבעוניות. אם גם הנסיכה שלכם קמה לא מעט פעמים במצברוח פוסל-כל – אולי פפיון שחור זה בדיוק מה שיפטור אתכם ממיגרנת בוקר.

מכנסי פפיון לילדות – 99 ש"ח (קיים במידות שנה עד גיל 7 ובצבע שחור, פוקסיה, סגול וורוד. ניתן להוריד את חגורת הפפיון).
להשיג ישירות מהמעצבת – "נויה", כפר סבא, טל': 054-4474799 (הילה), וגם ביריד המעצבים של "קניון סביונים", החל ממחר – רביעי ועד שישי (4-6.05.11), בשעות פעילות הקניון. לעמוד הפייסבוק – לחצו כאן (לצפייה בכל תמונות הקולקציה הראשונה – לחצו כאן)

וקצת סגול אם מוכרחים. שמלה של "נויה" (צילום: אורן קאן)

 

[PSGallery=60hjoigmyk]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה