07 בדצמבר, 2009

טוסט מודרניזם

אם קניתם מצנם זול והוא התקלקל - קנו חדש. אבל אם יש לכם מצנם יקר שהתפגר פתאום - פנו במהירות לעופר כץ - מתקן מצנמים מוסמך, מיומן ומעורר השראה

ידוע שהמצנם הוא ידידם הטוב של כל העצלנים שקונים לחם פעם בשבוע ונוהגים למחזר לארוחת ערב פרוסות עבשות שאיבדו את גמישותן (נא לא לבלבל עם טוסטר שהוא המכשיר שמועך שתי פרוסות עם גבינה ומנחם כל נפש מעורערת). אם יש לכם מצנם זול שרכשתם נגיד ליד הקופות במגה אז אין לכם מה לדאוג – אם הוא מתקלקל פשוט קונים חדש. אבל אם ברשותכם מכשיר יקר יותר בודאי תשמחו לשמוע על עופר כץ, מתקן המצנמים הכי מעורר השראה בסביבה.

עופר, איש המצנמים היחיד שמצאנו (כנראה יש עוד אחד בהרצליה), מנהל כבר שנים (מאז 1956) את החנות הקטנה שלו שנוסדה ב-1943 ונראית יותר כמו מוזיאון לתולדות המצנם. בחנות גיבוב גדול ומבולגן של מכשירים שונים ומשונים עליהם מנצח במקצועיות עופר, דור שני למתקני מצנמים, שהתגלה כאיש תרבות צבעוני במיוחד (עם נשמה של נער). תוך כדי ליפוף מיומן של גוף החימום הוא ישמח לקשקש אתכם על נושאים מפתיעים בתחומים מגוונים ובפיסקה אחת להתפייט על סטיב מרטין, המלט, האופנובנק, זכרונות מהשכונה והחברים מהמילואים.

ולסיכום, תנו לנו רגע לבַכות על היעלמותן של שתי תופעות: האחת היא צניחת מחירם ואיכותם של רוב מכשירי החשמל. הם זולים וממהרים להתקלקל, ובגלל שיקר מדי לתקן אותם, העולם מתמלא בזבל אלקטרוני. השנייה היא היעלמותן של החנויות הקטנות והמתמחות. חלקן נעלמו כי שרותיהן לא נדרשו יותר (ראו תופעה ראשונה) ואת השאר בלע הקניון.

תיקון מצנם – 150 ש"ח (בממוצע – אבל תלוי במקרה כמובן)
לפרטים נוספים – עופר כץ, טשרניחובסקי 10, תל אביב, טל': 03-5281423

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה