25 במאי, 2009

טופ הדרך

טופ, החנות המיתולוגית משנות השבעים, חוזרת בגרסה חדשה עם אוסף אאוטפיטים שאי אפשר לטעות בו פלוס אקססוריז שיתלבשו עליכם טיפ טופ

ללכת ברחוב שאתם הכי מכירים בעולם ולגלות פתאום משהו שאף פעם לא ראיתם, זה בהחלט כיף. אבל לגלות בוקר אחד שמטר מהבית שלכם, בסביבה שאם מישהו מזיז בה אבן אתם מזדעקים, נפתחה חנות שאי אפשר לפספס (החזית העגולה מהסבנטיז שוחזרה בשלמותה), אחת כזאת שמשדרת סטייל אירופאי משובח – זה כבר חתיכת אירוע שלא עוברים ממנו לסדר היום. ובעוד עשר מילים בדיוק התגלית שלנו תהפוך לנחלת הכלל. מגיע לה.

טופ זהו שמה של החנות שתסגור לכם את הפינה של "הבגדים המהממים שמיועדים אולי לערב אבל אנחנו לובשות אותם כל היום". פינה מכובדת לכל הדעות. בחנות, שקיימת מ-1971 ואפילו שמרה על אותו שם, תמצאו קולקציית בגדים ואקססוריז של מעצבים מוכשרים שנושאים אופי ייחודי ונוסטלגי שאי אפשר לטעות בו. בין השמלות היפהפיות תמצאו אוסף שמלות בעיצובה של רוני קנטור (כל אחת יחידה במינה) שעושות טוב לכל בחורה שאוהבת להיראות מיליון דולר (להבדיל מאלה שאוהבות להיראות חמישה שקלים). הגזרה מושלמת, מחמיאה כמעט לכל פיגורה, הבדים מרוממי רוח והאימפקט ממכר – אין אחת שלא תשאל אתכן מאיפה וכמה עלה.

בקיצור, מדובר בתגלית שתשמח כל אחת, לכל מטרה, שלא לדבר על האחיות של הכלה שמחפשות משהו שלא יגנוב את ההופעה אבל… בעצם, שיגנוב, למה לא!? היא מצאה בעל אז לי לא מגיע להיראות מדהים?

חנות בגדים חדשה – טופ, דיזנגוף 116, תל אביב, טל': 03-5245496

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה