24 בפברואר, 2011

טוק טוק טוק

הדביקו מדבקת עץ על הנייד שלכם ותוכלו לעשות "טפו טפו טפו" מתי שרק תרצו

לפני חמש עשרה שנה בערך – שככה יהיה לנו טוב – רכשנו בחנות תל אביבית חביבה מוצר מנצח: בקבוקון תרסיס מפלסטיק, בגווני שקוף-טורקיז, שעל התווית שלו מתנוסס הכיתוב "מז'לו – תרסיס נגד עין הרע". הבקבוק המשובח הזה, שמזמן נשפכה תכולתו ודהתה תוויתו, ניצב אצלנו עד היום על הספרייה בסלון: קצת מאובק, קצת מצהיב, אבל עדיין מגניב וזוכה להרבה קריאות התפעלות מצד האורחים. לא שאנחנו מאמינים באמנות טפלות (טפו, טפו, טפו), אבל ממש כמו המזוזה לאוטו (כן, יש! לא ידעתם?) והצמיד האדום (הכי מדונה 2007) – יש טרנדים שכדאי להצטרף אליהם ליתר בטחון, ואם הם מגובים בעיצוב מצודד – בכלל אין התלבטות.

ככה נדלקנו על המוצר הבריטי הבא (מי היה מאמין שגם הבריטים, בכבודם ובעצמם, חוששים מבּיש מזל): תושבי הממלכה המאוחדת הבינו שהעולם הטכנולוגי הולך ומתרחק מהעץ הטבעי, והחליטו לקרב את העץ אלינו – נגד עין הרע, בעזרת מדבקות הנקראות פשוט "הֵקֶש בעץ" (או Touch-Wood Stickers) שעיצבה מעצבת מוצר בעלת חוש הומור מפותח בשם Alice Gallarate, בשתי גרסאות. את המדבקות העשויות מעץ אמיתי (!) ודקיק – מומלץ להדביק על חפצים שהולכים אתכם לכל מקום (שלא נדע) כמו הסלולרי, הארנק, המצלמה ומחזיק המפתחות; או דווקא במיקומים בהם נהוג להתרחק מג'ינקס (מזל רע) כמו ההגה, הדשבורד, הקסדה, הכיור או הלפטופ; ובקיצור בכל אזור בו אתם מרגישים נזקקים לקצת חיזוק מאמונות תפלות. עבור אתר העיצוב הבריטי Suck UK עיצבה אליס במיוחד מארז של שלוש מדבקות עץ קטנות (מרובעת, עגולה ומלבנית, בתמונה למעלה), ואילו באתר הפרטי שלה מצאנו עוד מארז של 12 מדבקות עץ שעיצבה בצורת פלסטרים מדליקים, שחלקם אפילו מצופים בלכה עמידה במים כך שתוכלו להדביקם גם במרפסת או ליד המזוזה, לנקוש בכל רגע נתון ולגרש מעליכם את המנחוס. ושיהיה במזל.

מדבקות "הקש בעץ" נגד עין הרע (בעיצוב אליס גלארייט) –  5 פאונד (20 פאונד דמי משלוח לארץ לרוכשים באינטרנט), או 5 פאונד בחנות הדגל של SUCK.UK, מגדל OXO בלונדון:Unit 1.03,1st Floor, Riverside, Bargehouse Street, London SE1 9PH. פתוח בימי ב'-ה' 10:00-19:00, בשישי 10:00-18:00 ובשבת וראשון 10:00-17:30.

[PSGallery=515paawmls]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה