07 ביולי, 2011

טייגר של נייר

אתר חיתוכי הנייר ההיסטריים של ג'ארד אנדרו שור - יעביר לכם את הזמן המת שבין 09:00 ל-17:30

או שזה השלט המקולקל של המזגן, או שרשימת המטלות שהצטברה לפנינו העלתה את החום במשרד, וגרמה לנו לשקוע יותר ויותר בגל שעמום קריאטיבי: מאטבי הנייר הכנו שרשרת משגעת לסמנכ"ל, עם הטיפקס סידרנו לנו יופי של פרנץ', את הגומיות הפכנו ל"סבתא סורגת" ובעזרת שלושה גלילי סלוטייפ בנינו קערה לאיסוף גללי מחקים. מה עכשיו? אם היתה לנו עוד טיפת כשרון (והיינו מוצאים את המספריים, גוד דאמט) אולי היינו מפיקים גם שלט חדש לשירותים בחיתוכי נייר. משהו בנוסח המאייר ג'ארד אנדרו שור. אהה, ממש.

ג'ארד הוא ממזר מוכשר כשד מקליפורניה, שמאייר בטכניקת חיתוכי נייר מדוייקת, שובת לב והיסטרית למדי, ולמעשה מצליח לברוא עולם ומלואו בעזרת חבילת ניירות צבעוניים ואגמים של דמיון. מהאתר הבלתי נגמר שלו למדנו כי עבודותיו הספיקו כבר לככב בספרי ילדים, באתרים ומגזינים נחשבים, ובעיקר להיות תלויות בבתים חובבי אנימציה ברחבי העולם. מעבר למאות איורי נייר שיצר ג'ארד במגוון נושאים (שפת ה-ABC, פוסטרים להופעות רוק, שערים לחוברות "באטמן" חדשות, כרטיסי ברכה לרשת "טארגט", כתבות לניו יורק טיימס ועוד ועוד) בחנות המקוונת שלו מצאנו מוצרים כמו חוברות קומיקס שכתב בעצמו, מראות כיס שאייר, כרטיסי ברכה גזורים במהדורה מוגבלת ביותר (אחד מכל אחד), תמונות תלת מימדיות ממוסגרות עם משחקי מילים מבריקים (כמו קורי עכביש עליהם נרשם Bless this web, ששקלנו לקנות לכבוד קצב האינטרנט האיטי שלנו), ואפילו עטיפות תקליטים מוקטנות העשויות 100% נייר, כולל התקליט עצמו.

עד שמישהו יחליף בטריות בשלט של המזגן, או עד שיגיע יום ראשון – המוקדם מביניהם – אנחנו מתכוונים להמשיך לנבור ולקבל השראה מהאתר המקסים הזה. תעירו אותנו ל"אבן-נייר-ומספרים".

אתר חיתוכי הנייר של ג'ארד אנרדו שור – www.jaredandrewschorr.com
לחנות האינטרנט של האמן – לחצו כאן

 

מפלצות של נייר. מתוך האתר של Jared Andrew schorr

 

כרטיס ברכה סתווי. מתוך האתר של Jared Andrew schorr

 

 

 

[PSGallery=6w09ua8lqa]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה