22 במאי, 2010

טיילור מייד

אם חשבתם שמקצוע חייטות-עילית ותיאום אופנה אישי פס מן העולם, תנו לנו לחדש לכם ולשלומי ענתבי למדוד אתכם

סרט צרפתי ישן שצפינו בו לא מזמן, תיאר סצנה בה נכנסת גברת רבת רושם לאחת מחנויות החייטות הרבות שהיו פופולריות באירופה של המאה ה-19, ומבקשת מהתופרת הפרטית שלה שתתקין לה שמלה קלילה לחופשה בפרובנס (רק עם מחוך וחישוק אחד הפעם, לא שלושה). מאז, לא הפסיקו לנדוד מחשבותינו על מקצועות נוספים שפסו מן העולם והיינו שמחים להחיותם, כמו משחיז הסכינים השכונתי, מוכר נפט עירוני ומלך ישראלי.

כמה נחמד לגלות כי ממש כאן ועכשיו, במרחק נסיעה לנחלת בנימין בתל אביב, אפשר עוד למצוא מתאם אופנה בניחוח של פעם, המקיים במו ידיו את אומנות ההתאמה האישית הנכחדת, בשם שלומי ענתבי. באצילות ואדיבות שלא נגמרים לעולם, מקבל שלומי הזמנות מקליינטורה פרטית מחו"ל ומכאן, פלח שוק מצומצם המבקש להתאים לעצמו שמלות ערב, קז'ואל, חליפות ומחלפות מכף רגל ועד ראש, לפי אבי-טיפוס ועיצובים של שלומי או לפי דמיון המזמין, והעיקר מבלי שיצטרכו לשרך רגליים ושקיות בקניונים. החל מבגדים לתיאטרון, בניית מלתחה שלמה לפי עונות השנה ועד שמלת אוסקר לאשת חברה מסן-פרנסיסקו (שאף דורגה כאחת מעשר המתלבשות הטובות באותה שנה), שלומי שמח לקבל לידיו פרויקטים מעניינים ומאתגרים, הדורשים "עבודת נמלים" ידנית ומדויקת, שילובי בדים בלתי אפשריים או שימוש בחומרים לא שגרתיים (ראפיה הולך טוב עם אנגורה?).

למרות שזהו אינו הקהל הטבעי שלו, כלה שהגיעה אליו יומיים לפני חתונתה (במצב של היסטריה מתקדמת) סיפרה כי שלומי לא רק הציל אותה ברגע האחרון, אלא עבד מבוקר ועד לילה כדי לנצח על כל הפרוצדורה כולה – עיצוב השמלה, בחירת הבד, רכישת חזייה ותחתונים שישבו בול – והכול בחיוך שווה ערך לחבילת אקמול ופסיכולוג זוגי. איתו בסטודיו, אם תצטרכו, עובדים גם מעצבת טקסטיל ומומחה רקמה וסריגה, המבטיחים להגשים לכם יחד פנטזיות נוצצות – אבל בדיוק במידה הנכונה.

אז אם נמאס לכם להגיע למסיבה ולגלות ששוב ברנדה גנבה לכם את האאוטפיט, או סתם הוזמנתם לבראנץ' עם הנשיא, דברו עם שלומי – הוא כבר יתפור לכם ת'פינה.

שלומי ענתבי, מתאם אופנה אישית- המחיר נקבע בהתאם לפרוייקט וכמות הבד והחומרים
נחלת בנימין 9, תל אביב, טל': 052-8357907

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה