19 בינואר, 2011

טיפוס חלקלק

שנייה לפני שאנחנו תורמים את היד שלנו למדע מרוב יובש - הכרנו את החדש של קליניק

אמצע הלילה. בדיוק עומדים להכריז עלינו כיורשי העצר של המלכה אליזבת' השנייה ולהעניק לנו במתנה הר של קבוקים וסוס חד קרן, כשפתאום משהו קטן מציק לנו. יובש בידיים. בלי לפתוח את העיניים ולהפריע לטקס המלכותי – אנחנו ממשמשים את השידה, מפילים את המנורה, מחפשים את הקרם שהתגלגל וגר לו כבר שנתיים מתחת למיטה, אפילו כתם הרטיבות על הקיר יספיק לנו בשלב הזה – ולו בלבד שנוכל לחזור להשתמש ולקפל את כפות הידיים. בכל זאת יש לנו טור של נתינים שרק ממתינים לנשק אותן.

איזה מזל שהחבר'ה הטובים בקליניק הוציאו לא מזמן קרם ידיים וציפורניים חדש, המופק מחמאת זרעי עץ המורמורו הברזילאי – שאי אפשר להפסיק למזמז (כמו כל דבר שמגיע מברזיל, תכל'ס). הקרם שנולד בשפופרת בצבע – ובכן – קרם, שייך לסדרת Clinique deep comfort, אשר כשמה אכן מצליחה להעניק נחמה (או נוחות) עמוקה, פלוס לחות עשירה ומשקמת לכל האזור הבעייתי, שאנחנו מפקירים להחזיק לנו את המטריה ולענות לנייד בערבי קור מעקצצים. תוך טיפה וחצי העור שלנו נעטף בלחות מרגיעה, נספגת, לא שמנונית או דביקה, ללא ריח מנג'ס של נייר מכתבים או קרטיב לימון, שמחזיקה שעות רבות. כמה שליכטות מאוחר יותר- התברר שהקרם המשגע הזה מבוסס על פורמולה חכמה ומזינה, מלאת רכיבים טבעיים כמו שעורה, ערבז, חיטה, ויטמין C ו-E ועוד המון דברים טובים, שלא רק מגנים על העור מפני גירויים חיצוניים, אלא גם מרגילים אותו עם הזמן לשמר ולשפר את הלחות הטבעית שלו.

ואם לשפוט לפי הלילות האחרונים – אנחנו לבושים בבגדי משי, מפקדים על אונייה שעשויה מעוגיות חמאה ולעוזר הכי נאמן שלנו קוראים "סמי-עור-תינוק" – יש לנו תחושה בינתיים שהעניין עובד חלק. מאוד חלק.   

קרם ידיים וציפורניים "קליניק דיפ קומפורט" – 135 ש"ח (75 מ"ל. נבחן דרמטולוגית לאלרגיה, 100% נטול בושם, אינו מעורר אקנה)
להשיג בנקודות המכירה של Clinique ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל ובבתי המרקחת הנבחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה