20 ביוני, 2011

טעים בתחנה

המסעדה רג'ינה במתחם התחנה מספקת חוויה קולינרית ביתית וטעימה

תל אביב היא אחת הערים האהובות עלינו בעולם, זה לא סוד. יש בה את המרכיבים שהופכים אותה מעוד סתם מטרופולין לאחד המקומות המרגשים בעולם. לכל שכונה בעיר יש את הגרוב שלה, ולכל אזור יש את הייחוד שלו אבל כשמגיעים למתחם התחנה האולטרה מיוחצן מרגישים משהו חזק במיוחד. השילוב הגאוני בין המבנים ההיסטוריים למודרניות התל אביבית של היום הופך את השכונה וגרורותיה לאחד המקומות הפסטורלים שיש לעיר להציע. עד כאן עם האולד- ניוז.

מי שהבינה את הדברים האלה לעומק כבר מזמן היתה דפנה בר ציון, הבעלים של מסעדת "סוזנה", שעשתה צעד נוסף ופתחה גם במתחם התחנה (בביתן 10, מבנה מדהים ויפיפה מהמאה ה-19) בר-מסעדה כשר הנקרא על שם סבתה – "רג'ינה". המטבח של רג’ינה מורכב מבישול ביתי עדתי ברמה גבוהה, והמקום עצמו כולל חלל פנימי וחלל חיצוני קסום ומלא צמחייה.

אבל עם כל הכבוד לעיצוב המרגיע וללוקיישן המובחר, ב"רג'ינה" לא מוכרים רק אווירה. גם האוכל במקום הוא סיבה מצוינת להגיע לשם. התפריט עשיר בטעמים ומגוון מאד, מבין המנות הראשונות אסור לפספס את ליבת החצילים בטחינה ורימונים (28 שקלים), שמשלבת בין המרירות של הטחינה, המתקתקות של הרימון וטעם החציל הקלוי המעושן, גם הכבד הקצוץ (32 שקלים) לא פראייר ועשוי ברמת עשייה מושלמת ששומרת על טעם מתקתק אך מאזנת עם המלפפון החמוץ שנח לו לצד המנה, סלט הסלק והבורגול (22 שקלים) החמצמץ והמרענן אף היא מנה שכדאי להגיע אליה, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הפוטאטוס (22 שקלים) המושלמים, ותודה לרוטב האיולי שהגיע איתם. כמנה עיקרית (זה הרגע להודות שאנחנו אנשים של מנות ראשונות) בחרנו פילה דייגים (78 שקלים), וקיבלנו סי-בס מפיל ולצידו ניוקי מארטישוק ירושלמי ועגבניות, מדובר ללא ספק באחת ממנות הדגים המנצחות שטעמנו לאחרונה. בנוסף למטבח העשיר תמצאו גם מבחר יינות ישראלים שיעזרו לכם למקסם את האווירה הפסטורלית והחופשית שהמקום מספק. לסיכום: היה לנו נורא טעים. אפשר לומר – אנחנו כבר חוזרים.

מסעדת "רג'ינה" – מתחם התחנה נווה צדק (מבנה 10), תל אביב
לפרטים נוספים – טל': 9443031–057, ראשון – חמישי 02:00 – 10:00, שישי 10:00 – עד כניסת שבת, מוצ"ש עד – 01:00

כמה תהיו? מסעדת רג'ינה, מתחם התחנה



 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה