14 בדצמבר, 2011

ידיעה חמה – ישר מהחממה

המשק של משפחת חביביאן - מציע מדי שבוע סל ירקות אורגני ועשיר בכל טוב - שמגיע במשלוח עד אליכם הביתה. מינסטרונה, מישהו?

תמיד אומרים שהדשא של השכן ירוק יותר, אבל כששמענו את הסיפור של משפחת חביביאן, כמעט נשרפנו מקנאה יוקדת וחסרת בושה: מדובר במשפחה ממושב הודיה שבדרום, שאחד מבניה – בועז, אגרונום במקצועו – גייס את כולה והקים בעשר אצבעותיו משק ירקות אורגני פורח ומשגשג. אחותו אורית הצטרפה לשירות הלקוחות החייכני, ואשתו מיכל, שהגיעה מהעיר הגדולה (ולמדה בישול בצרפת) מספקת מתכונים רלוונטיים לעלון השבועי הנשלח ללקוחות המשק. יש גם סבתא (שולה) וסבא (אליהו) שאותם זוכה להכיר כל מי שמגיע לשדה של החביביאנים בימי חמישי, לקנות במו ידיו ירקות טריים שנקטפו בזה הרגע. מי שגר קצת יותר רחוק, מוזמן להצטרף למאות הלקוחות שמקבלים מדי שבוע (או שבועיים, לבחירתם) סל ירקות עשיר ומלבלב ישר לסף הדלת.

זה עובד ככה: מצטרפים ומקבלים טופס הזמנה מדי יום חמישי, ומסמנים בקשות מיוחדות. כעבור כמה ימים, ביום החלוקה האזורי הקבוע, מגיע הסל. הוא כולל מגוון ירקות אורגניים איכותיים הגדלים בשדה ובגן הירק המשפחתי (המשק כולו, כולל החממות, משתרע כיום על חמישה עשר דונם) והלקוחות יכולים לבקש להחליף "ירוק בירוק" (פטרוזיליה כנגד כוסברה, למשל) או "קַשה בּקַשה" (עגבניות במקום מלפפונים, נניח), אבל בגדול – כל סל הוא ביצת הפתעה גדולה, שופעת בריאות ומתובלת באהבת הארץ. המתכונים המצורפים נותנים רעיונות מצוינים לשימוש מועיל וטעים בתכולת הסל, והטקסט השבועי מדיף ניחוח רגבים טריים שעושה חשק לנעול מגפיים ולהתחתן דחוף עם טרקטוריסט. אם אתם רוצים לדעת מה קורה למשפחת חביביאן, לשדה ולאדמה שמביאה אל הצלחת שלכם שפע צנוניות, קישואים, תירס ופלפלים ארצישראליים – בקשו סל ניסיון (בתשלום) ואחריו תוכלו להחליט אם להצטרף כמנויים ל"סל גדול" או "סל קטן", במחירים הוגנים, נטולי פערי תיווך ועתירי ויטמינים. זה לוגי, זה אקולוגי, זה חינני. משפחת חביביאן היקרה, קלעת לנו בול לסל.

סלי ירקות אורגניים של משק חביביאן: סל קטן – 80 ש"ח, סל גדול – 105 ש"ח, דמי משלוח – 18 ש"ח
חלוקה לאזור המרכז – בימי ב', לדרום ולרחובות – בימי ג', לירושלים – בימי ד'. לפרטים נוספים – משק חביביאן, מושב הודיה. לחצו כאן לקבלת טופס ההצטרפות

 

גינה לי, גינה לי חביביאן. בועז וסל ממשק חביביאן (צילומים: מושיק מימון, ברגי'ט אנור)

 

[PSGallery=96rbg77qso]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה