14 בספטמבר, 2011

ידי זהב

מוצרי התינוקות של Pepite מיוצרים בעבודת יד מקומית ומשאירים הרבה מקום לדימיון

יש לנו חברה שניצלה את ימי שמירת ההיריון שלה כדי לתפור בעצמה (!) שמיכת טלאים לתינוק, אהיל למנורת לילה, ציפית לכרית הנקה וחיתול בד שעליו רקמה "שארית הפליטה". ממש יופי. אם עד עכשיו הרגשנו כשלון חרוץ בתחום, אז אחרי תצוגת היכולת הזו – בכלל חשבנו למסור את הילדים ולהתחבא באיזו פינה נידחת. אבל במקום לנסות להתחרות, לקחנו את הידיים השמאליות שלנו והלכנו ללטף את המוצרים לפעוטות שמכינה הלה לביא קונופני, לוקחת "אם השנה" בהליכה.

הלה, שמאז ומתמיד הרגישה דגדוג יצירתי באצבעות, מעצבת בעצמה מאז 2006 מוצרי בד נפלאים שעושים חשק להוליד ילדים – ולאבזר אותם בכל הטוב הזה. יש מצעים קלאסיים בצבע לבן עם סרטים שחורים ואלגנטיים; יש משטח פעילות גדול לגינה מבד מיוחד להגנה מרטיבות; יש כרית ראש בצורת סוס חביב; "נחשבלול" (נחש בד המגולגל כשבלול) שגם מתפקד כמגן ראש בעריסה וגם משמש כצעצוע התפתחותי בהמשך, ועוד המון הפתעות קטנות לדרך – כמו רעשן בצורת עוגיית מזל או סוסון ("רעשוסון") שמשמיעים צלילי פעמונים מרגיעים, או מחזיק למוצץ המחובר לחיתולון בד נעים וממכר – שאין סיכוי שתאבדו.

כל המוצרים אגב עשויים מ-100% כותנה, מיוצרים בישראל (רובם בבית של הלה) תחת השם Pepite ("פפיט", גוש זהב בצרפתית) ומגיעים ארוזים בסלסלאות מקושטות סרטים ודמויות בד יפהפיות שחבל לפתוח. לקראת הלידה הבאה, יש סיכוי לא רע שנצטייד באיזה גוש זהב מעשה ידי הלה – ונספר לרך הנולד שעדיף לו ככה. אמא טובה רק בלגזור לאבא שערות מהאוזן. טאף לאק.

מוצרי בד לתינוקות – 20-320 ש"ח (ניתן להזמין פריטים בצבע מסוים ועם שם התינוק)
להשיג דרך האתר – Pepite, או ברשימת החנויות המפורטות באתר. לפרטים נוספים – טל': 054-5964305 (הלה), [email protected], או היכנסו לדף הפייסבוק

 

 

מישהו להישען עליו. נחשבלולים של Pepite (צילומים: דנה ישראלי)

 

 

אריזות בניחוח חו"ל. סוסונים ומתנות של Pepite (צילומים: דנה ישראלי)

 

 

לבהות ולנמנם. מובייל ואריזת מתנה של Pepite (צילומים: דנה ישראלי)

 

 

[PSGallery=8129qq517v]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה