13 בינואר, 2010

יוסף ילד שלי מוצלח

כלי ששת למטבח של Joseph Joseph לא רק יגרמו לכם להרגיש כמו גורדון רמזי, הם גם יבטיחו שהשיש שלכם יישאר נקי וחף משליכטות של רוטב

עם כל תוכניות הבישול ששטפו את מסכינו נראה שהמקום החם ביותר להיות בו בשנים האחרונות הוא בין התנור לכיריים. אולם, ביקור ספונטני במטבח עם ים מוטיבציה ומתכון להכנת אוסובוקו, הוליד את המסקנה הבאה: חסר לנו ציוד. התבניות קטנות, הסכין שלנו לא מצליחה לחתוך בננה, ואין לנו שום כלי שיכול לתת אינדיקציה ברורה לכמה זה קורטוב.

אם כן, כמה שמחנו לגלות השבוע שבעזרת ששה עזרים גם אנחנו יכולים להרגיש בשלנים מגניבים לפחות כמו גורדון רמזי ורות סירקיס. הרי לטס פייס איט, הסיבה שבגללה הסכמנו מראש לחזור למטבח היא כי הבטיחו לנו שיהיה גם שופינג. היופי של ששת הכלים הגמישים (כף, מסננת, תרווד, תרווד מחורר, מצקת וכף ספגטי) שעיצבו צמד התאומים ריצ'רד ואנתוני ג'וסף, מתחיל בשילוב הצבעים המרענן (אפור עם ירוק קרמיטי), ממשיך בידית ארגונומטרית רכה ונוחה להפליא, אך מגיע לשיאו בתלולית קטנה וגאונית הממוקמת מאחורי כל כלי בדיוק בנקודת האמצע שלו. אותה תלולית, בשילוב ליבת מתכת כבדה החבויה בכל ידית, מבטיחות לכם כי הכלים יישארו תמיד מורמים מעל משטח העבודה (מכאן שם הסדרה, Elevate) ומשאירות אותו נקי והיגייני יותר מאי פעם.

נגמר עידן השליכטות על השיש. לא עוד שאריות של רוטב עגבניות או כתמי בשאמל ליד הכיריים. מעכשיו – גם אם הגשנו אוסובוקו עם מרקם של גומייה (אל תשאלו, האורחים עוד לועסים בסלון) זה לא טרגדיה, אנחנו תמיד יכולים להתפאר במטבח הנקי שהשארנו אחרינו.

כלי ששת של ג'וסף ג'וסף – 50 ש"ח ליחידה
להשיג ברשת סוהו ובסניף הרשת The cook store, ה"א באייר 22, כיכר המדינה, תל אביב, www.josephjoseph.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה