20 במרץ, 2013

ילדה סוכר

הסוכריות של טלי אלעד יכולות לשמש גם בתור ממתק טעים טעים וגם בתור תכשיט נועז. אתם תחליטו

העולם זקוק לאנשים שיוסיפו לו יופי, טעם ושמחה. הבעיה היא, שעל מודעת ה"דרושים" הזאת עונים מעט מדי אנשים. ומי שכבר מגיש מועמדות, אתם יודעים, לא תמיד עונה על דרישות הבסיס. עד שמגיע מישהו – או מישהי – כמו טלי אלעד, שמצליחה לשלב הכל במקצוע אחד, שמח במיוחד. סרט תיעודי שראתה במקרה, על פיסול סוכר, הדליק אצלה את הגפרורים הנכונים – ואחרי שלימדה את עצמה ביסודיות את המלאכה, הקימה את "Gretel – סוכריות בעבודת יד". מאז היא מכינה, בכישרון מעורר קינאה, את הסוכריות הכי יפות שראיתם בחיים.

אלעד – שהיא בתו של השף יוסי אלעד מ"מחניודה", בוגרת לימודי צילום, מפיקה וכותבת ספרי בישול – מכינה את הסוכריות בהמון טעמים שונים, בשיטות של פעם, בלי חומרים משמרים, תוך שימוש בתמציות טבעיות ובחומרים מצוינים. התוצאה הסופית היא one piece שלא דומה לשום סוכרייה אחרת שפגשתם, ומזכירה יותר פסלוני זכוכית צבעונית מוונציה, למשל, או תכשיט יוקרתי שבמקרה אפשר גם לאכול (מי שיציע לנו נישואין עם סוכרייה כזאת, במקום טבעת, ישפר פלאים את סיכוייו. תמסרו לו).

את הסוכריות ההורסות של "Gretel" מצלם בן הזוג של טלי, יעקב הררי, והתוצאה כל כך מקסימה עד שמתחשק לתלות את התמונות בסלון (או בחדר הילדים) ורק אז להתפנות לבחור את הטעם של הסוכרייה היומית שלכם (בשבילנו אחת אוכמניות, אחת דובדבן ואחת חמאה. תודה). לדעתנו המאד אישית – ואנחנו מחזיקים מעצמנו מבינים לא קטנים בענייני סוכר, תשאלו את השיננית – מדובר במתנת החג המנצחת בקטגוריית המתכלות. אל תהיו כאלה, תביאו לק.

"Gretel – סוכריות בעבודת יד" של טלי אלעד – בהמון טעמים (קוקוס, קפה וחמאה, דובדבן, מי ורדים, מנטה, ועוד) – החל מ- 12 ש"ח לסוכרייה (במקום 15 ש"ח, מחיר מיוחד לפסח).
להשיג בחנות של גרטל כאן, לפרטים נוספים –  טל': 054-2254504,
עמוד הפייסבוק.

סוכריות קופצות. גרטל (צילום: יעקב הררי)

 

 

 

מאמי, תרשום כתובת למשלוח. זר סוכריות בעבודת יד של "גרטל" (צילום: יעקב הררי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה