18 בדצמבר, 2010

ילדים, בואו לאכול

הורים יקרים, קחו את ספר הבישול של מיכל וקסמן "ארוחות ילדים" ומיד תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם

יש אנשים שמתעקשים לטעון כלפינו שזכינו באישיות תלותית. הם אומרים שאנחנו מקיפים את עצמנו בגורואים לכל תחום אפשרי בחיים, ונוהים אחר העצות שלהם בהתלהבות של פודל צייתן. בעודנו מהנהנים בחן כדי לאשר את הדיאגנוזה, ובאותה הנשימה ממש, מבקשים מאיתנו אותם אנשים (בלי שמות. בכל זאת, משפחה) שנשתף אותם בידע הרב, בגזירי העיתונים, בטיפים וברשימות הזהב שצברנו לאורך השנים. ובכן, במקום להעמידם על מקומם – הרמנו מיד טלפון היסטרי כדי לעדכן שהתברכנו בגורו נוסף. כלומר, נוספת.

בימים אלה יצא לאור ספרה החדש של מיכל וקסמן, שאנחנו חייבים לה את כל תקופת המוצקים המוצלחת של העולל החביב עלינו. וקסמן, שחיברה את "טעמים ראשונים" המופתי, היא זו שהכניסה למטבחנו את המתכון האקזוטי המנצח "רסק של אבוקדו ובננה", שזכה לשם "אבוֹננה" וסיפק לצרכן הנלהב לחיים שמנמנות וירכיים בריאות. עכשיו, כשילדיה שלה צלחו גם הם את שלב הינקות, היא חוזרת עם "ארוחת ילדים" – ספר מוקפד מאין כמוהו, עם שלל מתכונים משובחים ולא מסובכים המיועדים לפיות קטנים וקטנים-פחות (כולל בררנים מקצוענים) ומפצחים את נוסחת ה"בריא, טעים, ובלי מוזרים בצלחת".  

וקסמן הוכתרה רשמית סופית כגורו החביבה עלינו הודות לרשימות המזווה/מקרר/מקפיא היעילות שלה שנקראות "במקרה הכינותי מראש" ויורדות עד לרמת הפירוט של מותגי פסטה וסויה מומלצים, וכן התפריטים השבועיים השפויים, שיאפשרו גם להורים בעלי תחביבים משל עצמם (למשל, קריירה) להעניק לילדיהם תזונה מגוונת וראויה. ועכשיו, אם תסלחו לנו, יש לנו דייט צייתני עם מתכון ל"כנפיים צלויות של תחיה". אֵם השנה, נא לרדת מהפודיום. את מסתירה.

הספר "ארוחת ילדים" מאת מיכל וקסמן (הוצאת ידיעות אחרונות) – 128 ש"ח
להשיג בכל חנויות הספרים. כדאי להציץ גם בבלוג החדש של מיכל וקסמן:  www.michalwaxman.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה