15 בפברואר, 2010

ילדים מבשלים

אחרי שהתייאשה מחיפוש אחר מטבח קטנטן שיהיה ראוי לבתה החליטה עופרה לייצר אחד (ועוד אחד ועוד אחד). עכשיו נותר ללמד את הקטנה שטופי עם דשא זה לא כזה גורמה כמו שהיא חושבת

פעוט אדיב במיוחד הואיל להזמין אותנו השבוע למסיבת תה בחדרו. אחרי שקירקש בכלי הפלסטיק, בחש מה שבחש והוסיף מה שהוסיף, הגיש לנו בחגיגיות ספל בובות ורוד, ריק לגמרי, ובו "תה ענבים מצוין". נרגשים מהמחווה, לגמנו באלגנטיות על פי מיטב מסורת הכאילו, כשהשף הצעיר רודה בנו "נו, תעשו פו!". אחר כך פנינו משם לעיסוקינו, משאירים את "ישראל אהרוני – הדור הבא" לרקוח מיני מנות מוזרות ולכבד בהן את חיות הפרווה שבחדרו.

עופרה רון מזור – אם לשניים, מעצבת מוצר וקונדיטורית – חושבת בדיוק על ילדים כאלה כשהיא מעצבת עבורם את המטבחים המתוקים ביותר שראינו בסטודיו Petit, שהקימה יחד עם שותפה וכעת היא מנהלת אותו עצמאית. הכל התחיל, איך לא, מחיפוש אחר מטבח ראוי לבתה, והשאר היסטוריה: עופרה מעצבת מטבחי עץ ופינות איפור לילדים, שמיוצרים בעבודת יד בקווים פשוטים ונעימים, בצבעוניות עדינה ועם אבזור משכנע כמו ברז אמיתי, כיור נירוסטה, דלת תנור, כיריים, וילון וסלסלת קש. המטבחים של פטיט מתאימים לפעוטות מגיל שנה ועד לגילאי בית הספר, יתאימו לכל מקום בבית (ולא בהכרח לחדרי הילדים) ואילו פינות האיפור – הכוללות שרפרף תואם – יקסימו גברות צעירות שאוהבות תסרוקות, תכשיטים ושאר אוצרות. אגב, גם המטבחים וגם פינות האיפור נמכרים במצב מורכב – כך שכל שנותר לעשות הוא להכניס אותם לבגאז' ולנסוע הישר אל השפית או המאפר הפרטיים שלכם, שיוקירו לכם תודה גדולה בדמות איפור קיצי קליל ומחמיא או ספל תה ענבים מושקע. נו, אל תהיו כאלה. תעשו פו.

מטבחים ופינות איפור לילדים – 980-1,200 ש"ח
להשיג רק בסטודיו Petit, כפר הס, בתיאום טלפוני: טל': 054-8114155, www.petitkitchen.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה